+ Reply to Thread
Puslapis 3 iš 5 PirmasPirmas 1 2 3 4 5 VėliausiasVėliausias
Rodyti rezultatus nuo 61 iki 90 iš 136

Tema: golf

  1. #61
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Nevisada važiuojama tik ant sukimo momento, todėl ir gaunasi kad reikia pasukti, o sukimas iki 2 ar truputi daugiau dazniausiai baigiasi greitesniu turbinos devejimusi.

  2. #62
    Savas Amigos is on a distinguished road
    Registracijos data
    Jan 2004
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    43
    Žinučių
    602
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Vadinasi, jei benzinas vaziuojant nedirba ant ribotuvo - tu riedi...
    Mirka teisus, mano octavija taip ir vaziuoja kaip jis parase. jei apsukos nepakyla iki 2.5 tai beveik jokio turbinos isijungimo nejauti, o jei perjungineji begius tarp 3-3.5 tada jau jauti jos malonu pustelejima. Tame manau ir yra esme TDi masinos pirkimo

  3. #63
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.

  4. #64
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu

  5. #65
    Savas Amigos is on a distinguished road
    Registracijos data
    Jan 2004
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    43
    Žinučių
    602
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu
    Isijungia ar atsijungia, taip sakyt neteisinga bet paprasciau suprast galima tada
    Jo nukeliavom i pievas me cia, moderatoriui reikeut su sluota praeiti, o mum atsiprasyt temos autoriau

  6. #66
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.
    Tu kas diena kaip ralistas vaziuoji ar ramiai? Ka pats vairuoji? benzina? Jei taip, tai vazineji 4-5krpm?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  7. #67
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata Amigos rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Mirka teisus, mano octavija taip ir vaziuoja kaip jis parase. jei apsukos nepakyla iki 2.5 tai beveik jokio turbinos isijungimo nejauti, o jei perjungineji begius tarp 3-3.5 tada jau jauti jos malonu pustelejima. Tame manau ir yra esme TDi masinos pirkimo
    Gal reikia slieku ieskoti, nes nuo 2krpm uzminus turetu gerai sokti.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  8. #68
    Aktyvus Kleckas78 is on a distinguished road
    Registracijos data
    Dec 2008
    Amžius
    46
    Žinučių
    258
    Rep Power
    19

    Pagal nutylėjimą

    Citata mariux rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    idomiausia kad bmw islaikymas tiek pat kiek ir golfo kainuoja kleckai uz golfo kaina bmw gausi tolygu nuvarytam arkliui su pliku ispildymu
    paieskojes gali rasti labai normalu varianta o skirsis 500 euru kaina, o apie vaziavimo kokybe ir medziagu kokybe VW golf pasislepti o jei galvoji kad BMW brangiau remontas tai labai apsirinki kainuoja detale keliais lt brangiau bet ir laiko ilgiau.
    BMW dizainas ir stilius visa galva auksciau uz golfa.
    Ir visi VW savininkai tik ir varo ant BMW ir MB deliu kainu o patys nei yra tureja tokiu nei zino kiek kas kainuoja - turejau golfa 3 tai suremontuoji ir ziuri kad vel ta pati turi keisti - nusipirkau BMW - pakeiciau detale ir pamirsau kad ji reike vel keisti.

    Beje BMW varikliuose grandine stovi VW dirzelis kurio keitimas nepigus, vaziuokliu orginaliu detaliu kainos vienodos, uz komforta - BMW +, uz Dizainas - BMW +, uz Kokybe - BMW+, uz stovejima ant kelio BMW +, kaina manau labai jau panasi ~500 euru, kuro sanaudos bus l panasios ~1 ltr BMW daugiau bet uztat ir smagiau
    sukimo momentas geresnis ir prie mazesniu apsuku.
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1186.html
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12376.html

    Va 4200 euru - Lietuvoje neaksplototas borto kompiuteris, kablis, ABS, ASC, SRS, OBC, sildomi veidrodelej, Webasto (autonominis sildimas), tikra rida ira 156000 km.
    http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-120928

    Tai ne geriau puolam ir perkam VW Golf uz 3700-4000 euru kaip pats pirkejes sake.

    Va jei zmona sakys kad perdidele ir t.t. tai jau cia kitas reikalas, bet jei limpa tai uz tuos pinigus tikrai geras pasirinkimas.

  9. #69
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
    http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg

    pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.

  10. #70
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Siaip as sau ziureciau BMW, zymiai didesnis konfortas, zenkliai geresne garso izoliacija ir tt.

    Taciau is esmes tai labai skirtingos masinos: pradedant nuo, kad viena varoma priekiu, kita galu. Kad ju remonto kainos panasios nenoreciau sutikti, nes golfo remontas tikrai yra gerokai pigesnis (tiek vaziuokles, tiek variklio, tiek jei reiktu ir isores).

    Jei sau dar kadanors ziureciau dyzeli panasiu metu, ieskociau tik 1.9 tdi (81kw). Jokiu PD. Jei nori tinkamai priziureti masina, tai su 81 kw bus zymiai paprasciau ir net pigiau. PD turedamas turi pilti tik joms pritaikytus tepalus, kurie kainuoja zenkliai brangiau, be to sis motoras jautresnis kuro kokybei.
    Siuos dalykus sakau nes siuo metu vazineju su 1.4PD TDI, drauges sese su 1.9 TDI (66 kw), drauges brolio zmona 1.9 TDI (81kw uzcipuota), drauges brolis 2.0 PD TDI (uzcipuota). Visos rieda ant spalvoto kuro ir visos remontuojamos paciu musu.

    Pats paprasciausias ir maziausiai parkiu keliantis variantas yra 1.9 TDI (81kw) (jam jau sviecia apie 400k km rida, apie puse jos ant spalvoto kuro ).

    Daugiau nesiplesiu, tik pabaiga - Golfas paprastas, ekonomiskas variantas.
    BMW komfortiskas ir pan.

  11. #71
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
    http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg

    pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
    Didziausia trauka TEN kur daugiausiai NM. Sokimo momentas, jegos ir peties sandauga. Vaziuojant ta pacia pavara petys islieka tas pats, kinta tik jega.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  12. #72
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu
    As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
    Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.

  13. #73
    Aktyvus mariux is on a distinguished road
    Registracijos data
    Feb 2008
    Žinučių
    157
    Rep Power
    19

    Pagal nutylėjimą

    Citata Kleckas78 rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    paieskojes gali rasti labai normalu varianta o skirsis 500 euru kaina, o apie vaziavimo kokybe ir medziagu kokybe VW golf pasislepti o jei galvoji kad BMW brangiau remontas tai labai apsirinki kainuoja detale keliais lt brangiau bet ir laiko ilgiau.
    BMW dizainas ir stilius visa galva auksciau uz golfa.
    Ir visi VW savininkai tik ir varo ant BMW ir MB deliu kainu o patys nei yra tureja tokiu nei zino kiek kas kainuoja - turejau golfa 3 tai suremontuoji ir ziuri kad vel ta pati turi keisti - nusipirkau BMW - pakeiciau detale ir pamirsau kad ji reike vel keisti.

    Beje BMW varikliuose grandine stovi VW dirzelis kurio keitimas nepigus, vaziuokliu orginaliu detaliu kainos vienodos, uz komforta - BMW +, uz Dizainas - BMW +, uz Kokybe - BMW+, uz stovejima ant kelio BMW +, kaina manau labai jau panasi ~500 euru, kuro sanaudos bus l panasios ~1 ltr BMW daugiau bet uztat ir smagiau
    sukimo momentas geresnis ir prie mazesniu apsuku.
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1186.html
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12376.html

    Va 4200 euru - Lietuvoje neaksplototas borto kompiuteris, kablis, ABS, ASC, SRS, OBC, sildomi veidrodelej, Webasto (autonominis sildimas), tikra rida ira 156000 km.
    http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-120928

    Tai ne geriau puolam ir perkam VW Golf uz 3700-4000 euru kaip pats pirkejes sake.

    Va jei zmona sakys kad perdidele ir t.t. tai jau cia kitas reikalas, bet jei limpa tai uz tuos pinigus tikrai geras pasirinkimas.
    nu duoda vaizdu liaudis paziurek kiek kainuoja konkreciai tavo duotu palyginamu masinu stabdziu diskai, amortizatoriai ir siaip nusneki stipriai kainos skiriasi bmw nenaudai ir ne dviem litais beje nieko sau palyginimas ir bmw motoro gyrimas, kai lyginama 100kw bmw ir 81kw vw

  14. #74
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
    Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.
    Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  15. #75
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.

  16. #76
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
    Operuoti tokiom salygom kaip - didelis slėgis, sukasi lėtai, žemesnės apsukos- kalbant apie techninius dalykus yra lygiai toks pats neismanimas, kaip ir mano paprasti paaiškinimai.

  17. #77
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
    Gal gerbiamasis siek tiek "atsigaivines"? Neimanoma nieko suprasti... Prie ko cia cipavimas?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  18. #78
    Besidomintis Cezarijus is on a distinguished road Cezarijus is on a distinguished road Cezarijus is on a distinguished road Cezarijus's Avatar
    Registracijos data
    Jun 2007
    Amžius
    41
    Žinučių
    552
    Rep Power
    24

    Pagal nutylėjimą

    pastebejimas zavui, gera ir gerai veikianti turbina nesvilpia

  19. #79
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Operuoti tokiom salygom kaip - didelis slėgis, sukasi lėtai, žemesnės apsukos- kalbant apie techninius dalykus yra lygiai toks pats neismanimas, kaip ir mano paprasti paaiškinimai.
    Kaip galima bendrai sakyti? Pas sena TD bus vienas slegis, pas nauja su 200ag bus dvigubai didesnis ir t.t. Zemas slegis - laisvi sukiai. Turbina sukasi, bet sukurimas slegis artimas nuliui. Turbinos greitis daug (kelis kartus) mazesnis nei maksimalus. Ausktas slegis - maksimalus. Priklauso nuo turbinos, variklio programos ir t.t.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  20. #80
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Gal gerbiamasis siek tiek "atsigaivines"? Neimanoma nieko suprasti... Prie ko cia cipavimas?
    prie to pačio kad reikia grafiko kuriame abscisių ašyje būtų darbinis turbinos slėgis, o ordinačių variklio apsukos.

  21. #81
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Kaip galima bendrai sakyti? Pas sena TD bus vienas slegis, pas nauja su 200ag bus dvigubai didesnis ir t.t. Zemas slegis - laisvi sukiai. Turbina sukasi, bet sukurimas slegis artimas nuliui. Turbinos greitis daug (kelis kartus) mazesnis nei maksimalus. Ausktas slegis - maksimalus. Priklauso nuo turbinos, variklio programos ir t.t.
    O koks yra didelis slėgis o koks aukštas slėgis? Tai kada sukiai žemi turbina sukuria beveik vakumą? Nes artimas nuliui?

  22. #82
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    prie to pačio kad reikia grafiko kuriame abscisių ašyje būtų darbinis turbinos slėgis, o ordinačių variklio apsukos.
    http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_780371_2.htm prasom
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  23. #83
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    O koks yra didelis slėgis o koks aukštas slėgis? Tai kada sukiai žemi turbina sukuria beveik vakumą? Nes artimas nuliui?
    Slegis artimas nuliui - apmosferos slegis... Vakuumas butu jei turbina kurtu neigiama slegi (trauktu ora is variklio) "auksta slegis" isvis nerasiau...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  24. #84
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.

  25. #85
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Slegis artimas nuliui - apmosferos slegis... Vakuumas butu jei turbina kurtu neigiama slegi (trauktu ora is variklio) "auksta slegis" isvis nerasiau...
    galiu pasakyti snekam apie ta pati tik kaikurie noreja pasirodyti protingesni ir papizdavoti kad, neteisingai parasiau tai jau lengviau pasidare kai sakoma apie viena o tu pasiulai kita?

  26. #86
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Kaip galima bendrai sakyti? Pas sena TD bus vienas slegis, pas nauja su 200ag bus dvigubai didesnis ir t.t. Zemas slegis - laisvi sukiai. Turbina sukasi, bet sukurimas slegis artimas nuliui. Turbinos greitis daug (kelis kartus) mazesnis nei maksimalus. Ausktas slegis - maksimalus. Priklauso nuo turbinos, variklio programos ir t.t.
    Cia apie tavo nerasyta auksta slėgi jis turbut toks aukštas kaip televizijos bokstas.

  27. #87
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    jei mirka cia taikei man, tai pasipizdavot tikrai nesiekiu

    o siaip pamastymui, kas vyksta turbininio automobilio isiurbimo sistemoje, kuomet vaziuojame ramiai, t. y. nei greitejame nei letejame? Nuo turbinos iki oro isiurbimo kanalu turime + slegi ar vakuuma?

  28. #88
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.
    Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  29. #89
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.

  30. #90
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Cia apie tavo nerasyta auksta slėgi jis turbut toks aukštas kaip televizijos bokstas.
    Vis delto nesugebejau atsiminti ka pats rasiau... Kaltas... Bet kaip bebutu, juk paaiskinta kas yra aukstas slegis - maksimalus slegis kuris tiekiamas i varikli...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT