Nevisada važiuojama tik ant sukimo momento, todėl ir gaunasi kad reikia pasukti, o sukimas iki 2 ar truputi daugiau dazniausiai baigiasi greitesniu turbinos devejimusi.
Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.
Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.
Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu![]()
paieskojes gali rasti labai normalu varianta o skirsis 500 euru kaina, o apie vaziavimo kokybe ir medziagu kokybe VW golf pasislepti o jei galvoji kad BMW brangiau remontas tai labai apsirinki kainuoja detale keliais lt brangiau bet ir laiko ilgiau.
BMW dizainas ir stilius visa galva auksciau uz golfa.
Ir visi VW savininkai tik ir varo ant BMW ir MB deliu kainu o patys nei yra tureja tokiu nei zino kiek kas kainuoja - turejau golfa 3 tai suremontuoji ir ziuri kad vel ta pati turi keisti - nusipirkau BMW - pakeiciau detale ir pamirsau kad ji reike vel keisti.
Beje BMW varikliuose grandine stovi VW dirzelis kurio keitimas nepigus, vaziuokliu orginaliu detaliu kainos vienodos, uz komforta - BMW +, uz Dizainas - BMW +, uz Kokybe - BMW+, uz stovejima ant kelio BMW +, kaina manau labai jau panasi ~500 euru, kuro sanaudos bus l panasios ~1 ltr BMW daugiau bet uztat ir smagiau
sukimo momentas geresnis ir prie mazesniu apsuku.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1186.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12376.html
Va 4200 euru - Lietuvoje neaksplototas borto kompiuteris, kablis, ABS, ASC, SRS, OBC, sildomi veidrodelej, Webasto (autonominis sildimas), tikra rida ira 156000 km.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-120928
Tai ne geriau puolam ir perkam VW Golf uz 3700-4000 euru kaip pats pirkejes sake.
Va jei zmona sakys kad perdidele ir t.t. tai jau cia kitas reikalas, bet jei limpa tai uz tuos pinigus tikrai geras pasirinkimas.
Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg
pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
Siaip as sau ziureciau BMW, zymiai didesnis konfortas, zenkliai geresne garso izoliacija ir tt.
Taciau is esmes tai labai skirtingos masinos: pradedant nuo, kad viena varoma priekiu, kita galu. Kad ju remonto kainos panasios nenoreciau sutikti, nes golfo remontas tikrai yra gerokai pigesnis (tiek vaziuokles, tiek variklio, tiek jei reiktu ir isores).
Jei sau dar kadanors ziureciau dyzeli panasiu metu, ieskociau tik 1.9 tdi (81kw). Jokiu PD. Jei nori tinkamai priziureti masina, tai su 81 kw bus zymiai paprasciau ir net pigiau. PD turedamas turi pilti tik joms pritaikytus tepalus, kurie kainuoja zenkliai brangiau, be to sis motoras jautresnis kuro kokybei.
Siuos dalykus sakau nes siuo metu vazineju su 1.4PD TDI, drauges sese su 1.9 TDI (66 kw), drauges brolio zmona 1.9 TDI (81kw uzcipuota), drauges brolis 2.0 PD TDI (uzcipuota). Visos rieda ant spalvoto kuro ir visos remontuojamos paciu musu.
Pats paprasciausias ir maziausiai parkiu keliantis variantas yra 1.9 TDI (81kw) (jam jau sviecia apie 400k km rida, apie puse jos ant spalvoto kuro).
Daugiau nesiplesiu, tik pabaiga - Golfas paprastas, ekonomiskas variantas.
BMW komfortiskas ir pan.
As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.
Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
pastebejimas zavui, gera ir gerai veikianti turbina nesvilpia![]()
Kaip galima bendrai sakyti? Pas sena TD bus vienas slegis, pas nauja su 200ag bus dvigubai didesnis ir t.t. Zemas slegis - laisvi sukiai. Turbina sukasi, bet sukurimas slegis artimas nuliui. Turbinos greitis daug (kelis kartus) mazesnis nei maksimalus. Ausktas slegis - maksimalus. Priklauso nuo turbinos, variklio programos ir t.t.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.
jei mirka cia taikei man, tai pasipizdavot tikrai nesiekiu
o siaip pamastymui, kas vyksta turbininio automobilio isiurbimo sistemoje, kuomet vaziuojame ramiai, t. y. nei greitejame nei letejame? Nuo turbinos iki oro isiurbimo kanalu turime + slegi ar vakuuma?
Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.
Bookmarks