Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg
pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg
pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
Siaip as sau ziureciau BMW, zymiai didesnis konfortas, zenkliai geresne garso izoliacija ir tt.
Taciau is esmes tai labai skirtingos masinos: pradedant nuo, kad viena varoma priekiu, kita galu. Kad ju remonto kainos panasios nenoreciau sutikti, nes golfo remontas tikrai yra gerokai pigesnis (tiek vaziuokles, tiek variklio, tiek jei reiktu ir isores).
Jei sau dar kadanors ziureciau dyzeli panasiu metu, ieskociau tik 1.9 tdi (81kw). Jokiu PD. Jei nori tinkamai priziureti masina, tai su 81 kw bus zymiai paprasciau ir net pigiau. PD turedamas turi pilti tik joms pritaikytus tepalus, kurie kainuoja zenkliai brangiau, be to sis motoras jautresnis kuro kokybei.
Siuos dalykus sakau nes siuo metu vazineju su 1.4PD TDI, drauges sese su 1.9 TDI (66 kw), drauges brolio zmona 1.9 TDI (81kw uzcipuota), drauges brolis 2.0 PD TDI (uzcipuota). Visos rieda ant spalvoto kuro ir visos remontuojamos paciu musu.
Pats paprasciausias ir maziausiai parkiu keliantis variantas yra 1.9 TDI (81kw) (jam jau sviecia apie 400k km rida, apie puse jos ant spalvoto kuro).
Daugiau nesiplesiu, tik pabaiga - Golfas paprastas, ekonomiskas variantas.
BMW komfortiskas ir pan.
Bookmarks