Klystate. Netgi per paskaitas daug kas aiskinama neapibreztai, daznai, intervalai buna tukstanciai kartu. Kodel? Todel kad neimanoma sneketi placiomis temomis pasitelkinat skaicius. Kaip pavyzdi galima pamineti, kad seno dyzelio turbina "sukuria" tik 0,4 bar slegi, naujo dyzelio 1,5, o galbut kokios naglesnes versijos ir daugiau. Neimanoma zinoti visu siu skaiciu... O buvo kalbama apie bendrini varianta...
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
nu vyruciai jus ir uzsigazavote,smagu skaityti-prasom toliau ydomu-pasiskaitineti,daug ko nezinojau
tai jus parasykit iskart ir kas overboostas yra ir kaip pats slegis isiurbimo sistemoje reguliuojamas yra ir kam interkuleris reikalingas ir kas buna kai perdidelis ir kai permazas interkuleris + dar turbo duobe kas yra ir t.t. jei jau tiek gilinates kas turbinai sveika, o kas ne - beje jei teisingai turbina naudoti - ji turetu atlaikyti 2 variklius (tai yra du kartus greiciau susidevi varikliai nei turbina)
Ne durniai stato tas turbinas ir paskaiciuoja kad viskas butu ok kad ir drosi ta dyzeli 4500 apsukom.
Gi benzinuose varikliai isisuka ir iki 7000 apsuku ir kubaturos kokios - ir ka? o gi nieko laiko kaip turi buti ir tiek.
ne turbinoje sukimo momento esme o visoj variklio bendroj konstrukcijoj, ir jei norit kazka konstruoti eikit ir darbinkites i VW ar <B ar dar koki koncerna ir kurkit lipdykit, nes taip gaunasi kas gudresnis ir kita tik papizdavoti nori.
Nu va jau dar vienas diskusijos delyvis prisidėjo, as apie jokius orinius ir skystinius interkulerius neismanau, o jų turiai tai išvis mistika.![]()
Is kur cia toks pasitikejimas varikliais? Nera tokio dyzelio, kuriam tokios apsukos sveika butu. Lygiai taip, labai reta dyzeli verta smaugti iki tokiu sukiu. Nei benzinui sveika suktis 7k rpm nei ka. Yra isskirtiniu varikliu kurie aukstu sukiu bijo maziau nei kiti, bet cia jau gana reti variantai.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Lemane lenktyniaudami Audi ir Peugeot dyzeliai tikrai sukami ne iki 2,5 rpm.
Ir važiuoja.
Bookmarks