Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Tolka - tau reikia ne stereo, o papildomų difrakcijų ir papildomo slėgimo kurį sukuria antra kolonėlė (plotas). Pabandyk susitempti į kambario vidurį dvi kolonėles ir pasiklausyti. Gausi praktiškai mono variantą Žinoma geriau yra papildomai susumuoti kanalus stiprintuvo įėjime, kad ir per varžinį daliklį.

Marko - stereo sistema ir patalpa, tavo lokacija turi būti bekompromisiniai. Kitu atveju gausi, kad kraipant galvą į taktą (kaifuojant) kontrabosas lakstys į kairę/dešinę, aukštyn žemyn priklausomai nuo to, kur kreipi galvą. Mono atveju, sistema turi užtikrinti analogišką slėgį patalpoje, užpildymas gaunasi žymiai tolygesnis. Kas link Kaudio, manau visų pasiekusių tam tikrą lygį likimas yra panašus - visi traukia link mono. Beje, didžioji dauguma įrašų yra vis tik realiai mono, tik skaitmeniniu/mikšeriavimo būdu sustumdyta.

Beje, mono atveju, scena tik siaura, tačiau gylis, detalumas viskas lieka.
Del difrakciju nezinau,o del slegimo tai ir viena kolonele gali jo pakankamai padaryti,ne tame esme.dauguma irasu jau gana senai,gal net nuo tada kai nebuvau gimes daromi stereo formatu.Cia pirma kliutis,nes is stereo darydamas mono per dalikli gausi makalose tokia kuri tikrai niekuo nezaves,o gauti kokybisku mono irasu irgi nelabai zinau kur...
kas del mono sistemos sudetingumo tai man cia keista,kame tas sudetingumas,tai perpus pigiau nei gera stereo sistema
Manau mono yra idealus variantas klausytis vokalo,fortepijono,zodziu pavieniu saltiniu...jei jau kalba eina apie orkestra,ar siaip sudetingesnius kurinius,viski noetusi scenos platesnes.Is tikro nespjaunu i nieka ko nesu pats gerai isbandes,atneskit gera vinila su mono irasu , pastumsiu savo akustika i kambario viduri ir bus aisku ar cia kazkoks stebuklas ar ne...