idomu kodel inzinieriai nesugeba sukonstruot tokio mago prie kurio nereiktu kist pirstu, ar musu ale inzinieriai gabesni? juk tikram fanui kaina nesvarbi..
idomu kodel inzinieriai nesugeba sukonstruot tokio mago prie kurio nereiktu kist pirstu, ar musu ale inzinieriai gabesni? juk tikram fanui kaina nesvarbi..
viska jie sugeba,bet pirmiausia gaminys turi but pigus,kad juo apsimoketu prekiauti,nes rinkoje ziaurijei sudes auksciausio lygio detales kaina bus nebekonkurencinga.kitas dalykas yra standartai,kuriuos turi atitikti hi fi gaminys,suderinamumas su kitais irenginiais,gaminio universalumas,papildomu funkciju gama...tad signalo kelias uz keitiklio yra prifarsiruojamas daugybe sprendimu,kurie nenaudingi garsui,bet butini norint konkuruoti rinkoje.nera ten kosmosas,tiesiog analogine dalis uz keitiklio pilna nereikalingu tarkim man ar kitiems audiofilams dalyku,tokiu kaip skaimeninis potencas,aktyvus filtrai,mute tranzai,buferiai yvairus ir tt...o kai paimi tiesu signala nuo dac ir padarai labai paprasta ir primityvu pirmini stiprinima su lempa ar geru opaampu,ir per potenca paduodi stiprintuvui,turi gera garsa,toki koki gali duoti tavo keitiklis.jokiu cia stebuklu nera...prastas keitiklis gros prastai,geras daugiabitis keitiklis su lempa uz jo gros labai gerai
![]()
beto jei i F1 butu viskas sukista kas labiausiai vertinama audiofilu ir kainuotu ne 10 bet 20 gabalu nemanau kad maziau pirktu, gal net sakyciau didesne paklausa turetu nes tai butu svajoniu grotuvas tarp audiofanatu...dabar svajoniu grotuvu daug bet visuose kazko vis truksta reikia perdirbt ir tt..
O kam? Didžioji dalis audiofilų yra avinėliai, kurie nieko nesupranta apie techniką ir juos kreipia marketingo specialistai sau palankia kryptim.
Kas link autogarso, tai Lietuvoj neteko klausytis mašinos, kuriai F1 jau būtų per prastas. Su tais Audison, Brax, Genesis ir kitu mėšlu šitas grotuvas yra per geras
P.S. Garso supratimas priklauso nuo nuotaikos, paros meto, oro slėgio ir daugybės kitų parametrų, kurie yra pastoviai kintantys. Universalaus ir kartu idealaus sprendimo nėra ir negali būti. Silpnoji dalis sistemos yra stiprintuvas, automobilizme ji labai silpna.
Beje F1 buvo parduota/pagaminta viso keli šimtai aparatų visai planetai. Tai gamintojui nuostolingas projektas nuo pat pradžios. Jame panaudoti operaciniai taip, po pusę žalio, tačiau jie savo darbą atlieka pakankamai gerai, nes yra gaminti pagal užsakymą. Pakeitimais BB iš paprasto sandėlio nebūtinai duos geresnį rezultatą.
Lietuvoj už realią kainą buvo nupirkti tik du, ir tai antras ne Lietuvos lietuvio rankose. Mano žiniomis Lietuvoj dabar yra 3 arba keturi. Tai iš kur pas visus yra žinios ką ten reikia pimpinti ir kiek?![]()
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
bet tikrai is kur tos zinios?
Forumus žmonės skaito... nėra blogai, tačiau F1 ar 7909J atveju dažniau kalbama jų nečiupinėjus. 7909J aš irgi nečiupinėjau, tačiau su F1 esu pažįstamas neblogai, su dauguma kitų 79** taip pat.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Bookmarks