kas keisčiausiai tai jau nebe dvijuostė pas Artūrą opelyje![]()
Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus
*Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.
---------------
tel. +47 46 222090
info@caraudio.lt
www.caraudio.lt
tada pasitaisauarba as zabalas arba dar nebuvo viso to kaune meete
groja kaip iš kibiro
Kad isprausti imanoma tai neabejoju. Bet kaip su tuo jog net ir arciausiai saves esanti garsiakalbi pats uzdengsi kojomis, kitos puses garsiakalbi sedintis zmogus irgi uzdengs kojomis. Kas tada gausis su garsu? Ar nebus panasi situacija kaip Octavijoj naujoj, kai priesbosiai sukisti duryse beveik po kedem atsiduria duris uzdarius o aukstadazniai duru beveik viduri ir rezultate garsas velniai sino is kur ir be jokiu teisingos scenos lokalizacijos pozimiu![]()
Būti kovotoju - medžiokliu - tai ne vien tik spęsti aukai spąstus. Kovotojas - medžioklis sugauna auką ne todėl, kad spendžia spąstus ar žino aukos įpročius, bet todėl, kad pats neturi įpročių - čia jo pranašumas. Jis visai ne toks kaip žvėrys, kuriuos gaudo - apriboti sunkių įpročių ir numatomų suktybių. Jis yra laisvas, lankstus, nenuspėjamas. Pasijutęs svarbus,žmogus apsunksta, pasidaro vangus ir tuščias. Kad taptum kovotoju, turi būti lengvas ir lankstus
*Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.
---------------
tel. +47 46 222090
info@caraudio.lt
www.caraudio.lt
Plačiajuosčiai garsiakalbiai sukurti, kad atkurtų kuo platesni diapazoną,deja nėra dar tokio kuris visą diapazoną išgrotų puikiai.Namuose galima įvairių akustinių apiforminimų pagalbą spausti iš jų žemus,plėsti diapazoną i viršų(ivairūs tepalai,lakai).Mašinoje visai kas kita,jis nepanaudojamas kaip plačiajuostis,bet kaip puikus viduriukas - be problemų.Jei diametras nėra didelis ir pavyks montuojant aukštų dažnių zoną pagauti ties savo ausimis - tai puiku,aukštadažnio gali ir neprireikti...Bet dar klausimas.O wooferis bus būtinas,tad turim trijuostę.Bet yra pliusų...Galima su 6db filtrais išsisukt jei jautrumus pataikysi,be to sukirtimai bus ne kritinėse zonose.Visa tokį reikalą turių pas save mašinoj,tad jei įdomu,prieš konstruojant galima pas mane paklausyti...gal nepatiks![]()
kaune,jokiu bedu![]()
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Tai kad Artūrai jau senai nemastau o praktiškai bandau,darau. Per ta laiką kol diskutuoji galima išbandyt praktiškai kelis variantus ir nrbeliks klausimų ir pats atrasi teisingus atsakymus i dominanėius klausimus. Tik kad bandymai kainuoja, o po to kiti nori brangiai kainavusių patarimų. Gincės busiu pasmerktas už tokį komentara![]()
*Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.
---------------
tel. +47 46 222090
info@caraudio.lt
www.caraudio.lt
Kiek žinau tokia idėja šovė į galvą man prieš kokius tris ar keturis metus.(Kiek vėliau Genesis inžinieriui ji taip pat šovė į galvą nes po kokių gerų metų kai viską pasidariau Hondoje atsirado Genesis dvijuostė su plačiajuosčiu).Laikiausi šitos sistemos įsikibęs ir tokią pasidariau ir naujesniame automobilyje.Kaip ir visos ji turėjo ir trūkumų ir pliusų.Dabar mano sistema trūkumų turi mažiau, nes ji trijuostė.
Plačiajuosčio dižiausia problema yra jo dideli gabaritai dėl ko praktiškai nėra šansų jį atsisukti į save.Tokiu būdu neturime gražių aukštų.Plius plačiajuosčio aukšti labai švelnūs ir pavelti.Kadangi tai garsiakalbis kaip minimum 10cm tai tenka jį montuoti arti stiklo ir tada neišvengiamai pasigauname atspindį kuris pasireiškia tarp 3khz-5,5khz kaip 8db ar daugiau smailas pikas.Net ir legendiniai Lowter turi tik "šūdinus" aukštus.Visi akcentai ten tik į vidutinius.Mano nuomone automobilyje plačiajuostis gali būti tik kaip geras vidutinių dažnių garsiakalbis prie kurio reikalingas bent jau Super tweeter.
Manau gali pabandyti kas gausis, nes visada gali lengvai pasidaryti iš tokios sistemos trijuostę.Gal tavo patirtis bus kitokia ir gali kitą kartą viskas gautis puikiai.Taigi žinome, kad labai daug kas priklauso nuo automobilio.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
ir vistiek Artūro S. dvijuostė skambėjo geriau nei daugelio trijuostė...![]()
šeip labai nuoširdžiai dėkoju už išsamų atsakymą
Kadangi savo mašinoje eksperimentuoti kol kas nesijaučiu pakankamai finansiškai stiprus, bet užtai žinau kieno mašinoje šitas mintis įgyvendinti galesiu![]()
VOLVO 24*, Volga GAZ24, Moskvič 403 (šie mono), MB190, AUDI80 ir daugybė kitų automobilių yra leisti su plačiajuosčiais garsiakalbiais ant panelės. Nežinau ar logiška pasakyti kada kas kam šovė į galvą pirmam
O šiaip ant panelės plačiajuostis yra blogis, visas gražiausias ir geriausiai žmogui girdimas diapazonas sudirbamas stipriais atspindžiais nuo stiklo. Varžybose šis varijantas atsiranda dėl kvailų taisyklių (ypač EMMA), kurios reikalauja scenos palubėje.
Žymiai geresnė vidurio padėtis yra po priekinėmis sėdynėmis ir nukreipta atitinkamai į stiklą. Išbandyta dar žiguliukyje apie 1980 metus
Atsiradus vakarietiškomis mašinoms su gana patogia vieta ties priekinių keleivių kojomis, nėra geresnio varijanto, kaip tik montuoti vidurius ir aukštus ten. Į pirmą savo e23 atsisėdau apie 94 metus, tuomet iš karto ten nuėjo rusiški 13 cm plačiajuosčiai su 2gd36 aukštais, rezultatas tikrai labai neblogas. Bandymai vėliau iškelti aukštadažnius ant panelės buvo nušvilpti ir trijuostė vėl grįžo ten kur ir buvo nuo pat pradžios. Taigi nėra nieko naujo, viskas tik pamiršta sena....
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Tai jau taip.Prisimenant sena gaunasi gerai.
P.S> Pagal EMMA taisykles scena turėtų būti tiesiai prieš klausytoją.Šiek tiek užlenkei iš smagumo.
Last edited by Artūras S; 2009-08-13 at 09:05 PM.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Kartais tas tasku gainiojimasis nuveda i klistkelius as jau 2.5 metu darydamas masinas net varzybom nenaudoju emma cd. Svargu kad grointu gerai tonaliskai, scena kikose pasidaro nebloga mano pirmas auto tokia turejo ir ten stovejo net aukstadazniai ir tikrai tonalinis buvo geras ir scena, tik kad fokusas buvo ant keliu, o ne prie veidrodelio.
Nenaudoju aš jo taip pat.Retai ir matuojuosi dažnuminę.Nebent pasitikrinti, arba jei yra kokių problemėlių.Svarbu, kad smagiai grotų.
P.S. 47 tiko.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Nei velnio neužlenkiau. Scenos geometrinis centras turi gautis tik šiek tie žemiau veidrodėlio. Realiai, jeigu tiek iškeli sceną, važiuoti pradžioj darosi ne tik kad sunku, tačiau pavojinga. Aš pats vos avarijos nepadariau.
Nesunkiai fokusuojasi ties konsolės viršutine dalim. Čiut sunkiau, tačiau galima iškelti ir virš konsolės. Normalūs įrašai ir taip išlipa virš konsolės (EMMA diskas jiems nepriklauso, su juo scena ties konsolės viduriu). Minusas gal tik tas, kad scena kraštuose nusileidžia. Tačiau manęs tai visiškai neerzina, gal net geriau, nemaišo.
P.S. Koncerte, prestižinės vietos yra balkone ložėj. Pati geriausia cetrinė ložė. Tai yra, garso centras ir vaizdas apačioje. Muzikiniame teatre orkestras groja po scena, duobėje. Ir tik popsuchos koncerte blusos trinasi bambom žemiau scenos. Reiškia EMMA orentuojasi ne į kilmingą muziką, o popsuchą![]()
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Iš viso prie ko čia EMMA ar kitos organizacijos su savo taisyklėm.Aš asmeniškai darausi sau ar žmogui taip, kad grotų man, o ne varžybom.Varžybos ir kažkieno varžybų taisyklės skirtos tik tam, kad būtų kažkokie rėmeliai-atskaitos taškai ir viskas.Muzika automobilyje ir salėse ir aikštėse yra subjektyvūs dalykai.Skirtingai skamba salės automobiliai ir net aikštės.Taip, kad senai nekreipiu dėmesiu į taisykles.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Artūrai, šimtą kartų sakiau - jeigu ydingos taisyklės, tai geriau nieko nedaryti. Yra blogai, kai varžybose geriau grojančios mašinos pralošia vos vos grojančioms, tačiau su daugiau blizgučių. Iš tikrųjų yra ne tiek taisyklės ydingos, kiek prasti EMMA diskai. Kiekviena laida vis prastesnė.
O kiekviena proga primenu tai todėl, kad žmonės nesitikėtų su muzikaliomis mašinomis laimėti geras vietas per varžybas.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Kad ne tik EMMa bet ir IASCA. Tai parode eilini karta ir Lenkija...
Biski juokingai atrodo pagiros savo vietomis, uzimtomis varzybose ar tauremis. Tai ne rodiklis, o desningumas. Su garso kokybe, dazniausia ne turi nieko bendro.
IMHO
Zeal without knowledge is a runaway horse.
Ne visiškai sutikčiau su tokiais teiginiais.Pvz PP klasėje pernai Opeliukas liko trečias ir tikrai pavasrį Mitsubishi ir Jaguaras skambėjo geriau.Jaguarą tiesa klausiau tik rudenį ir tikrai klausiau ir vertinau ne su EMMA disku.Tiesiog leidau savo žinomus į rašus.Na o instaliacijos vertinimas tai jau kita tema.
Visose varžybose bus patenkintų ir nelabai.Plius visada pasitaiko klaidų ar netikslumų iš organizatorių pusės ir ne tik Lietuvoje.Nieko čia nepadarysi.Tačiau pagrindinis dalykas tai automobilių garso populiarinimas, tai bendraminčių susirinkimas ir bendravimas, tai smagus savaitgalio praleidimas.
Last edited by Artūras S; 2009-08-15 at 10:58 AM.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Nu jeigu iš tiesų Jaguaras taip grojo, tai tada galima mesti labai riebų plytgalį į EASCA daržą![]()
Neaišku kas paskutiniu metu jame buvo daryta.Gal dabar jis grojo gal kitaip negu pernai.Plius gal buvo ir geresnių automobilių.Tam ir yra varžybos.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Niekas nebuvo keiciama, isskyrus stogo apmusalo pakeitima.
Zeal without knowledge is a runaway horse.
O dar klausimėlis, grįžtant prie plačiajuosčio ir priešbosio sistemos, šiandien teko pasėdėt pas švogerį voyagerį ~99m ir užsižiūrėjau, tai atrodo irgi prieky ant panelės 10-13cm plačiajuostis, ar ne? Plius duryse priešbosis tik per groteles nesimato normaliai koks 13-16cm ar 5"x7" elipsytė... ir apžiūrėjau kad tokios didelės mašinos labai palankios montavimo klausimais....![]()
Rover 600
Hertz Mille
Audison LRx
Deja viskas labai priklauso nuo teisėjo kvalifikacijos... Kitas rimtu veidu vertina tik savo taisyklių supratimo ribose ir iš tikrųjų nelabai supranta ką vertina. Kitas labai jau tendencingas - pasižiūri į sistemos komponentus, pasiekimus kitose varžybose ir tada vertina. Šiaip tesėjavimo metu, kitose varžybose gauti prizai negali būti afišuojami, teisėjas neturi žvalgytis iki protokolo surašymo iš ko sistema susideda. Geriausia susipažinti su sistemos elementais po visos klasės teisėjavimo. Deja, dažnai yra ne taip.
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
visiskai sutinku
Zeal without knowledge is a runaway horse.
Bookmarks