Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Kad įtiktų didžiausiai daliai pirkėjų, Alpine (o ir daugelis kitų gamintojų) standartiškai išleidžia aparatus taip, kad tik padavus maitinimą įsijungtų korekcijos, kurių pageidauja rinka. Senesniuose modeliuose buvo BBE (be MP3), naujesniuose (su MP3) MX, taip vadinamas Media Expander. Tipiškai su įjungtomis šiomis funkcijomis, garsas būna panašus į erdvinį, sodrus ir "malonus". Yra MX mygtukas berods, nepamenu dabar.



Teisingas sureguliavimas yra MX Off + FLAT + Fader į priekį. Tikiu, kad neįpratus taip skamba prastai . Norint naudoti laiko korekcijas ir rūpinantis tik vairuotoju >> Right 0.0; Left 1.2 -1.3 ms berods, galioja daugumai automobilių ir scena atsistoja į automobilio centrą. Rūpinantis keleiviu, priešingai. Deja optimalaus varijanto abiems praktiškai nėra. Subas ir aukšti negali išsišokti iš bendro garso lygmens. Geriausia įprasti be subo, o tik vėliau pasiskaninti trupučiuką


7903 yra teisingas, subtilus aparatas, jis gali ir dešimt metų stovėti, prasidirbs
viskas buvo kaip ir sakai. Kaip ir minėjau anksčiau:
Flat, mx off (reikia ją įjungti mechaniškai tada dega ji raudonai on(žmona ją labai mėgsta įsijunkti) korekcijos off , viskas off. Būtent taip ir klausėmės. Kai pats vairuoju korekciją darau ant 0.5 ar 0,6 o viskas kas virš jau per toli į kitą pusę. Bet iš stipro viena pusė yra pastiprinta dėl to tik 0,5
KItas niunansas yra X-over:
normalus klausymas ne testo metu.:
sub 63hz, -12octave
front 80hz, 0 arba -6octave
rear -12 arba fader + front full.

ir pro mode
low 63hz -12 octave
mid low 80hz 0 octave or -6 octave
mid high ir high - neatsimenu
va taip va reguliuojam 9835 kad grotų.