Galim pagrįsti, tačiau nesivarginsiu ir nerekomenduosiu taip jungti, reikia turėt žinių, kad padarytum teisingai.
Aš visą laiką prašau šiame forume nerašyti to, ko nežinai 100% arba prirašyti „IMHO“ ar dar ką nors panašaus, priešingu ątveju siūlau pirkti čipsų, kolos ir ...
Teorija sako, kad jungiant tiltu galingumas auga x4, netiesiniai iškraipymai mažėja (nepamenu proporcijos ir tai praktikoje nėra taisyklė), auga x2 kart išėjimo varža ir žinoma damping faktorius prastėja du kartus.
~80 metus praėjusio amžiaus metus tiltinis jungimas buvo vienintelis pigus būdas kelti galingumą maitinat iš 12V, keitiklius tuomet buvo gaminti problematiška. Dėl to nori nenori teko domėtis ne tik praktika, bet ir teorija.
Automobilinių stiprintuvų praktikoje jungiant tiltu galingumas auga 2-3 kartus priklausomai nuo gamintojo, iškraipymų, koeficientas beveik nedidėja. Šių parametrų prastėjimas yra susijęs su tuo, kad maitinimo blokai realiai nesugeba aprūpinti galinio laipsnio reikiama srove.
Tačiau damping faktorius prastėja labai juntamai ir būtent dėl šito ne visus stiprintuvus rekomenduočiau jungti tiltu siekiant kokybės ir jeigu kalbam apie subo kanalą. Visumoj geriau apskritai vengti prie subo jungti tiltuotus stiprintuvus, jeigu subo varža mažesnė nei 8 Om. Jeigu netiltuotas stiprintuvas gali dirbti su mažesne nei vieno omo apkrovos varža, galima iš bėdos jungti 4 Om subą. Jeigu kokybė dzin, arba praktiškai pajungus pasirodo, kad rezultatas yra patenkinantis, tuomet nematau problemos ir 2 Om subą pajungti prie tiltuoto stiprintuvoYra tokių stiprintuvų, kurie puikiai valdo bandpass tiltuoti ir apkrauti 2 omais, aišku dinamika prastesnė, tačiau dar pakankama....
Bookmarks