projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
O kodėl tie gamykliniai magai palaiko atmintį ir nesodina akumuliatoriaus? Matyt maitinimo grandinė geriau padaryta. Aišku apie grojimo kokybę nėra ką šnekėt...
yra du pliusai vienas pagrindinis maitinimo nuo kurio ir atmintis palaikoma, kitas sužadinimui nuo spynelės, gamykliniai magai beveik visi nelaiko atminties, teisingai pajungtas magnetofonas praktiškai akumuliatoriaus energijos neeikvoja, gali, kad ir mėnesį stovėti mašina. Savo clariona kai jungiau turėjau dėti atskirą jungtuką ant sužadinimo, nes kitaip 2d ir nebe užkuriu su nauju akumuliatoriumi, jungiklį teko dėti atskirą, nes pas mane nuo spynelės nėra padėties prieš degimą
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
Tuomet iškilo toks klausimas: maitinime yra du laidai - geltonas ir raudonas. Kuris turi būti pajungtas visada, kuris atjunginėjamas (DC ar ACC kiek pamenu)? Kokia to atjungiamo laido paskirtis? Ar jis atjungia grotuvo maitinimo grandinę taip panaikindamas visus nuotėkius ar dar koks velnias? Senukas Pioneer'ius pajungtas nuo spynelės, nelaikydavo atminties, todėl teko jungti tiesiai tuos abu laidus nuo akumo, tačiau jokių bėdų su srovės nutekėjimo nebuvo. Berods DEH4800 modelis. Daug nuomonių matau, bet kad kertasi su mano patirtimJaučiu vieną dieną googlo elektros kursus teks praeit.
geltonas-pastovus +, raudonas-ACC.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
aš tai nesuprantu kaip jum kas nesikuria. man asmeniškai savaitgali mašina važiuoja, darbo dienom stovi nejudinama retkarčiais parakinejama kažko pasimt ar padėt, prie minus 10-20 laipsnių po 5 parų stovėjimo užsikuria, klausimas tik kaip greitai starteris suks.
ps. akumui nežinau kiek metų, daug
dar sykį ps. kokia kalba gali būti apie muziką jei elektros nėra automobilyje
groja kaip iš kibiro
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
Bookmarks