pilnai pakaks ir 250/1o kad dėl priekinės akustikos tai siūlau persigalvoti ir pamėginti susirasti kitą gamintoją (JL audio yra garsūs savo žemadažniais, tačiau akustika tikrai nėra jų stiprioji pusė)
Sveiki, po truputi komplektuoju nauja garsa savo automobilyje, bet as dar tik megejas siuose reikaluose, tai buciau dekingas jei man padetumet. Automobilis MB CLK cabrio (A208) Sistema noriu susideti is JL Audio (labai jai prijauciantis esu). Taigi magiuka turiu pioneer avic-hd3 ir 2 subus JL audio 8w3v3-4. Dabar ieskau subams stiprintuvu, kaip manot ar vienam subui uzteks stipro JL audio 250/1v2? Ar kiekvienam reikia po 500/1v2? Tik nesijuokit is mano klausimu, nes tikrai nedidelis zinovas esu tuose reikaluose
Planuoju det dvi poras komponentu i dureles, kokius patartumet is JL audio ir jiem stiprintuvo?
Iskarto dekoju uz atsakymus ir komentarus![]()
pilnai pakaks ir 250/1o kad dėl priekinės akustikos tai siūlau persigalvoti ir pamėginti susirasti kitą gamintoją (JL audio yra garsūs savo žemadažniais, tačiau akustika tikrai nėra jų stiprioji pusė)
O taip noretusi turet visa JL audio komplekta
Buvau nuvaziaves i "Bel canto" (www.belcanto.lt) man ten pasiule JL Audio ir MB Quart komponentu rinktis, nieko is MB Quart nesu klauses. Ar yra kas gero ir ar graziai draugaus jie su kokiu JL Audio 300/4 stipru?
niekas nedraudžia dėtisbet jeigu nori nuomonės tai ji tokia: jeigu nori natūralumo ir skambesio grožio, tai i prieky JL neapsimoka dėti (tai liečia ir stiprintuvus) tačiau, jeigu poreikiai apsiriboja ties švariu garsu (net ir garsiai klausant) tai tada nėra toks jau blogas pasirinkimas
(tiesa girdėjau gandų kad JL komponentai nepatvarūs yra, tik deja patvirtini negaliu) Juolab, kad kai pasiskaitai manual'a apie JL slash serijos stiprintuvus, tai toks vaizdas kad apsaugoti jie nuo visko
bet kuriuo atveju silpniausioji tavo sistemos dalis yra grotuvas![]()
aciu tau kad nepatingejai patart, dabar liko tik apsispresti ko pats noriuO kol apsispresiu, reik pradet paieska dvieju 250/1 stiprintuvu
beto kaiptik ieskau naujo magiuko, bet tik is 2din su DVD. Kolkas planuose kenwood 7200
ne paprasčiau būtų dėti vieną 500/1 ?
minusai - garsiakalbio varžos pasirinkimas tarp 2 ir 8 omu
pliusai - 500/1 stiprintuvo galimybės platesnės nei 250/1, mažiau laidų, mažiau vietos užima![]()
aišku, jeigu kaip matau tamsta pinigų labai neskaičiuoji savaime suprantama geriausia yra 2x500/1 (nors 2x250/1 pilnai pakanka esamam variantui)
BET
jeigu planuoji kada nors keisti bosus į didesnius ir galingesnius, tai 250/1 gali būti jau per silpnas
dar būtų įdomu išgirsti priežastis kodėl dedi būtent 2x8w3v3 (spėju dėl vietos), galbūt netyčia susigundytai 10w6?, nes kaip žemadažnis 8" garsiakalbis yra iš tikrųjų jau mažokas...
jo del vietos nes bagazinej pas manes tos vietos ypac mazai, vos italpinau is aukscio 2x8w3 (~20cm), ir taip neapsiejau be bagazines pjaustymo ir t.t.
Gali juoktis, bet renkuosi 2x250/1, nes 500/1 man neiseina jo ikomponuoti graziai i bagazine is ilgio, truksta bagazinej vietos (kabrioletu trukumas)
Beje ar cia mitas ar tik siaip su manim pajuokavo kad stipras turi buti butinai galingesnis uz suba, kad subas nedegtu? Jei taip tai mano subas 250RMS'u ir stipras 250RMS'u, tai reiskias stipro reiketu galingesnio ar kaip?
Last edited by cabrys; 2009-12-05 at 10:29 PM.
tiesos yra, bet tik tuo atžvilgiu kai iš subo norima išgauti visus 100% to ką jis gali, jeigu tau užtenka 90% jo galimybių tai nėra reikalo pirkti galingesnį stiprintuvą![]()
be to, ten tie RMS tokie įdomūspats turiu mažylį 250/1 užkabintą ant 12w3v2, tai ne vieną žmogų nustebinau tuo ką gali JL'o 250watų
![]()
Kabrikų instaliacija yra sudėtingesnis dalykas negu paprasto automobilio.Vien su vatais dažniausiai nepramuši.Kabrioletų instaliacijoje dažniausiai panaudojami nestandartiniai sprendimai, ir net ne vienus metus dirbant prie šių automobilių būna apie ką pamąstyti.Pirmiausiai tai kitokios sąlygos negu auto su stogu, ir labai mažai vietos kas labai apsunkina instaliaciją ir tuo pačiu reikalauja daugiau žinių.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Na manau jau ne vienas įsitikinęs , kad jl rašo realesnius galingumus, pats nustebau ką išdarinėja 12w3 pajungus nuo 500/1v2.
net nezinau, gal iskarto bandyti subams deti 2x500/1? tik kad truputi skaudziai per kisene
Beto gal kas realiai yra klauses JL audio komponentu ant JL audio stipro?muzika pas manes ivairi, nors dazniau groja progressive, house...
na taip, bet čia jau nuo pačio klausytojo skonio priklauso ar 2 ar 8 omus rinktis![]()
būtų galimybė rinktis tarp 2-4 omu, tai būt puiki, turint galvoje kad šitais režimais slash stiprintuvai dirba vienodai, tačiau ant 8 omu jau gali būti mažoka galios... iš 500/1![]()
Na gerai, pasilieku prie 2x250/1v2. Tik dabar klausimas del komponentu man didziausias. Komponentam yra galimybe gauti stipra 450/4v2 uz 550Lt, o iki pilno JL komplekto truktu tik paciu JL komponentu. Kad ir gan pigiai gauciau, bet kas is to jei jie tikrai nekaip tegroja. Butu idomu isgirst kas yra isidejes juos ar bent klauses kaip jie skamba.
Visi koncentruojasi į subą. Norint turėti gerą žemą dažnį, įpatingai kabriolete, reikalingas labai geras priešbosis. Nuo priešbosio 50% priklauso žemo kokybė. Likę 50% subas.Jei padarysi tik gerą subą tavo automobilis negros, o tik vešis paskui besivelkanį subą.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
geriausias variantas norint galios ir taupant vietą būtų 2x 8w7 ir jiems kabint 1000/1, žinoma jeigu leidžia finansai.Žinoma ir priešbosis labai daug ką duoda, tuomet pagalvok gal geriau vieną gerą 8-tuką ir gerus priešbosius priekyje.
o tai ka man siulytumet is geru priesbosiu priekyje ir prie ko juos jungti? Kazko speju kad ne ant 450/4v2?
kaip matau mėgsti klausyt agresyvesnę muziką, tai jeigu finansai leidžia patarčiau rs audio pro komponentus.Teko būtent tokį variantą klausyt jl 300/4 ir rs audio pro, na man tikrai patiko.
Turėdamas automoblį kokias dvi dienas projektuoju sistemą.Daugiausiai laiko suvalgo subo įspraudimas. Skaičiavimai ir garsiakalbio parinkimai.Tas būtų gerai, bet dėžė nesigauna kokios reikia, kitas didelis ir netelpa fiziškai ir t.t. Dažniausiai baigiasi tuo, kad imi mažo diametro ir spaudi iš jų kas gaunasi maksimaliai. Tačiau reikia įvertinti koks bus priešbosis. Taigi pirmiausiai turi teisingai pasidaryti priekį. Siūlyčiau arba sudvejintus šešioliktukus, arba dvidešimtuką, arba 6 ant 9 elipsinį priešbosį. Bet kokiu atveju teks operuoti duris. Tokius dalykus pasidaręs jau turėsi neblogą žemą ir subas tada tik papildys visą komplektą.
+370 686 40304, www.wix.com/arturass/wwwarthur-s-page
Kagi, aciu visiems uz naudingus pasiulymus ir komentarus
Jei kils dar klausimu, pazadu kreiptisO dabar vyks apmastymai
![]()
paklausyk ką Artūras tau bando paaiškint
cabrio ne sedanas, universalas ar hatchbekas, jis turi metaline pervarą bagažinėje, taip kad neskubėk su subu
jei nori kokybiškos sistemos, visą dėmesį skirk priekiui dabar, arba jei ne pats darysi ir nėra pinigų stygiaus, tuomet kompleksiškai žiūrėk į sistemą.
su kokybišku žemu dažniu is subo bus tikrai nemažai darbo, jei norėsi girdėt jį, o ne drebančias bagažinės skardas.
manau tų 8ukų subų bus sočiai jei kokybiškai juos instaliuos(-i), bet reikia nepamiršti prieko ir kokybiško priešbosio, nes tavo muzikai tai labai svarbu.
Jei ne pats instaliuosi, kreipkis į meistrus ir manau sulauksi (jei dar nesulaukei) protingų patarimų ir sprendimų.
sėkmės
Bookmarks