tokius pačius dėk, koki ir buvo ir neduok girtiem draugam sukiot garso rankenėlės
Sveiki,
norėčiau pasiteirauti, kokius galima būtų įsigyti komponentus kurie bus pajungti nuo automagnetolos, kaina 200-300ltbus dedami į galines dureles vietoj originalių, nes originalai jau plerpia..
tokius pačius dėk, koki ir buvo ir neduok girtiem draugam sukiot garso rankenėlės
groja kaip iš kibiro
ta prasme pokanaliai? o kaip tada filtra uzmest? jei kiekviena dinamika atskirai jungsiu... Gale reikia kaloneliu, nes gale sedintiem per daug subas i nugara duoda :/
tiesiog gale daugiau garso butu keleiviam![]()
Klausyk,
visi čia vienbalsiai tvirtina, kad automobilio gale, turi būti tik subas (ir tas geriau jei priekyje, bet iš kur sklinda žemi dažniai sunku identifikuoti, todėl gali būt ir gale).
Kažkodėl aš linkęs pasitikėti žmonėmis, dalyvaujačiais varžybose, bei kurie iš "automobilinio garso" duoną valgo.
Nelabai sugalvoju priežasčių, kodėl tu turėtum kitaip elgtis. Tau sako, kad daryk gerą priekį ir subą į galą, tai tu taip ir daryk. Viskas jau bandyta ir perbandyta, kam sukt makaulę.
Nusiperki komponentus normalius. Sumontuoji prieš tai paruošęs duris. Užmaitini priekį nuo 2-kanalio stiprintuvo (arba nuo 4 kanalų biampingu), o subą nuo monobloko. Arba, jei pinigai skaičiuojami viską nuo 4-kanalio (priekis nuo 2 kanalų, o subas nuo kitų 2 sutiltuotų). Viskas- turi padorų garsą. Bus gerai ir tau ir tiems tavo keleiviams.
Atsižvelgiant į tai, kad keleiviams subas per stipriai daužo, gali būti, kad tau ant ausies drambliukas užlipo ir tu truputį kurčias...Taigi gali buti, kad tau reikalingas triukšmas, o ne muzika. Todėl gali būti, kad dėk tu ten ką nori, kur nori, kaip nori ir kiek nori- svarbu kuo daugiau (tik viską užmaitink nuo stiprintuvų) ir būsi laimingas kaip livaras.
O jeigu visdelto nori kokybės, tai reik daryt, kaip pradžioj aptarta. Tokiu atveju, jei jau tikrai truks garso, bus galimybė priekyje, į duris įmontuoti dar po vieną priešbosį (turėsi po du priešbosiu kiekvienose priekinėse durelėse, tik piščialkų antrų nereikia) ir to garso tada jau bus labai sočiai...
Klausant vien tik klubine muzika, turi teisę į egzistavimą ir toks variantas su dinamikais gale, juk klube muzika groja ne tik is priekio. Jai labai norisi gale garso, tai ir dėk. Pats sau seimininkas. Gal vėliau suprasi esmę ir persiorientuosi
Zeal without knowledge is a runaway horse.
Hmm, o kaip tas variantas, kai tarkim priekyje komponentai nuo mago ir viskas labai gražiai prieky groja, subo pats tas ir viso kito užtenka, o gale sėdintiems dar tyliau groja galinėse duryse paprasti, kaip ir gamykliniai koaxialai, bet subas keleiviams gale iš už nugaros vis tiek nemaloniai skamba, na ilgiau pavažiavus tikrai jiem ten nesinori klausyti.
Na nežinau, įsivaizduoju, kad mažose mašinose tos problemos nėra, bet normaliose tai hmm. Galit vadint mane durnu ar per garsiai klausančiu, bet turiu pripažinti, kad priekyje vidutinių ir aukštų netrūksta, o gale trūksta. Jei prisuksiu bosą, priekyje norėsis daugiau boso, hmm... O jei garsiaipiakalbių faderį nusuksiu į galą, tai tada man scena iš priekio jau nebe tokia ryški bus (beje, kai vienas važiuoju, tai galinius garsiakalbius iš vis atjungiu)...
Ką žmonės daro tokiu atveju, nevežioja gale iš vis žmonių? Beje, įsivaizduoju, kad priekiniu komponentus pajungus nuo stiprintuvo, turėčiau gale dar labiau pritildyti tuos garsiakalbius arba iš vis išjungti, kad neplerptų daugiau atsukant, tai gale situacija dar pablogėtų?
Šiaip man asmeniškai nėra tai labai didelė problema, nes ne kasdien vežioju ką nors gale ir šiaip ten nesėdžiu, bet šiaip norėjau padiskutuoti ką tokiu atveju žmonės daro?
I'm the DJ in my car!
Normaliai grojančio "priekio", negirdės tik visai kurčias keleivis. Nebent subo lygis nežmoniškai sukeltas.
Na sukeltas, tai sukeltas, yra tiesos. Nesakau, kad visiškai nesigirdi grojančio priekio, sakau, kad norisi tų aukštų ir vidutinių arčiau kažkaip, sėdint gale, nes taip kaip dabar, tai nėra malonu gale klausyti. Na, prieky sėdint viskas labai gražiai skamba ir visko santykis pakankamai geras ir malonus, o gale sėdint tas santykis visiškai kitoks, ar kaip čia pasakyti.
Nežinau, gal žinoma ta problema kaip tik "išsitaiso" arba sumažėja pajungus priekį nuo stiprintuvo.Bet kažkaip įsivaizduoju, kad pagal tai kaip dabar, tai tada būtų, jeigu gale jau normaliai, tai prieky turėtų būti per daug.
I'm the DJ in my car!
Bookmarks