Nieko - tai kam? Deze turi savo dazny.. fazikas - savo... vadinas puses malonumo nera... Jei nenori negadink.... bet pretenzijos nepriimamos.. :-D
Automobilis BMW E34, subas prie slidziu angos, kur vesti fazika ? Palanges gadinti nenoriu, ar nieko, jei iseis sone dezes i bagazine.
Nieko - tai kam? Deze turi savo dazny.. fazikas - savo... vadinas puses malonumo nera... Jei nenori negadink.... bet pretenzijos nepriimamos.. :-D
+ 370 682 19776
www.carsystems.lt
jeigu nori kad grotu bagazineje ir visos skardos pliurptu, tai vesk i bagazine, jei kad viduje grotu- tai per palange. as taip pasidares ir visas zemas tik viduje isoreje beveik nieko nesigirdi, nebent nori kad aplinkiniai klausytu....
Dekui uz atsakymus
tik į palangę nevesk, mano tau patarimas![]()
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
O kur vesti, ta pacia kryptim kaip garsiakalbis, kazkur i sedyne ?"Artūras-M" rašė čia:
"Maruzelis" rašė čia:
kad ten nelabai yra vietos, pas e34 salia 12" subo, fazikui... nebent reikia prakapoti skarda....
Jeigu nesi manjakas, tai gali išvesti į bagžinę. Tas žemas dažnis kuris išeina iš fazoinvertoriaus yra tiek žemas, kad praeina per visas skardas beveik be slopinimo. Plius jis yra pusiau parazitinis ir nepilnai atitinkančia faze. Į palangę vesti neapsimoka, nes girdisi visi vamzdžio triukšmai ir krūva kitų nemalonumų."mariokas" rašė čia:
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
kažką jau čia Artūrai susakei... anksčiau sakeii tik į palangę, dabar jau neapsimoka :? Ar čia tau nuo nuotaikos ar čia būtent šiam automobiliui netinka?
Kazkada turejau e30, stovejo du subai ir fazikai per palange, deze buvo per maza, tai per fazikus slido tikrai nemalonus garsai
Greichiau faziko vamzdzhio diametras buvo per mazhas, ir del didelio vejo greichio vamzdyje jis pradedavo shvilpti."Maruzelis" rašė čia:
Ten baubimas buvo ne svilpimas"Garis" rašė čia:
O faziku diametras bu 75mm
Nemaišyk bandpass'o su fazoinvertorine dėže. Fazoinvertorinės dėžės portas, jeigu teisingai suderinta, yra pusiau parazitas ir jis dirba tik ties garsiakalbio nuosavu rezonansu, tai yra tipiškai ~25-35 Hz. Jeigu įvesti į automobilio salona, tai vamzdis turio būti toje pafioje plokštumoje kaip difuzorius ir pageidautina kuo arčiau paties garsiakalbio ir grindų."Nerka" rašė čia:
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
O tai tipo bandpass'o tipo dezes fazoinvertoriuje nesigirdi pasaliniu svilpimu, uzimu ir sniokstimu? :shock:"Artūras-M" rašė čia:
Nu ūžimas girdėsis tik tada jei dėžė bus neteisinga, o švilpimas jei per mažas faziko diametras.
su uzapvalintais galais neturetu buti jokio svilpimo.
o ka daryt tokiu atveju jei nori gaut slegio salone?
spaustuvus su priekalu prisilituok prie paneles arba pramoninio kompresorio shlange ismesk i salona."zazazaza" rašė čia:
tu tikras smaikstuolis ha ha ha :shock:"boolve" rašė čia:
darai su faziku i salona...ir ta geriau daryt ne su vienu garsiakalbiu, arba jeigu garsiakalbis vienas jis turetu buti: dydelis, dydelis... :twisted:"zazazaza" rašė čia:
Nu chebryte as va su sedanu irgi jau baigiu kryziaus kelius nueit, bet veliau bandpass'as su faziku i salona turetu isspresti problema. Dabar ten toks laikinas inkilas bagazinej su faziku ( i bagazine) guli. Atvertus sodyne, pokytis - apie 80% daugiau slegio, todel patarimas per palange i vidu vesk ir nebijok keliolika kvadratiniu cm ispjauti palanges skardos, ji juk nelaiko ratu.
kas per fazikas keliolika cm2 ???2cm skersmenszinau daug zmoniu kas yra issikapoje visa palange ir jiems masinos negriuna
Niu pas mane va iskapota visa palange, nes atsibodo eketes ten kapoti kai tik reikia ka isvesti =) Tik kiek teko girdeti is protingu zmoniu ir paciam patirti, tai brangus fazioinverteriai kainuoja nemazai, bet ant sito reikalo neverta taupyti, nes viska ieina i kokybes kaina.
Tada jiems laime sypsosi, nes ispjauti wisa palange yra labai neprotingas ir neapgalvotas poelgis, fazikui ar 13-16'kam nu dar dar, nes issipjauna tik mazas gabaliukas plonos skardos. Bet ismetant visa palange ispjaunamas balkis, o jei pastarasis neina per vidury palanges ir jy galima palikti palei stikla ar sodynes tai uzteks ir to, kad visa skarda iskirpsit. Kai gaus smugy per awarija y galine daly ir persikreips kebulas tai paaikcios tada, ar kai po rucnyko skils stiklas..."atvortke" rašė čia:
Gal netaip mane supratai"Aiwaras" rašė čia:
Palanges plona skarda pvz mano masinoj visa ispjauta, o balkiai ar kaip tu ten vadini like kur ir buvo,nes cia jau yra konstrukciniai reikalai, kuriu ir durni nepjautu. Juk pati plokshtumine skarda praktishkai tvirtumo nesudaro ten jokio. Tai va toki reikalai.
Kada ispjauni skarda ir palieki tik balkius ksip stygas wisviena blogai, masina gal ir nelinks nuo svorio nuo rucnyko neskils stiklas, bet per awarija tawo galines palanges balkis links per puse."Vytska" rašė čia:
Tikrai neneigiu kad avarijos metu ten daug kas sulinktu, taciau nepamirshk, kad vietoj tos skardos ideta palange yra pritvirtinama labai stipriai prie balkiu, o tai sutvirtina konstrukcija. Beje , stiklo balkis ir sodyniu yra sujungti istrizom kampuocio juostom (jos tikrai patvaresnes nei palanges skarduke) ,siekiant stipresnio palanges sutvirtinimo, bet kebulo galines dalies tvirtumo.
va ta pati norejau ir parasyt, vienas i bulke dejosi 25mm mdf'o palange ir ciuju tvirciau nei metalas."Vytska" rašė čia:
jo fazikas i salona visai neblogas sprendimas pas mane perdarytas visas galas uzdaras ir fazikai suvesti i salona per palange tiktai labai smagiai groja o del skardu barskejimo tikrai barskes nesvarbu ar i vidu ar i bagazine bus fazikas nes reikia tvirtinti skardas
O ką sako medžiagų atsparumo teorija, jeigu eina kalba apie sujungimus iš skirtingų standumų elementų ? :lol:"Vytska" rašė čia:
SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos
Bookmarks