didelis privalumas naudingumo koeficientas apie 90%, kai paprastu stiprintuvu (AB) tik apie 50%. skaitmeniniai dirba tik zemu dazniu diapazone. kas link tikslumo tai geriau groja AB klases stiprintuvai.
kokie jo privalumai ir trukumai lyginant su paprastu?
didelis privalumas naudingumo koeficientas apie 90%, kai paprastu stiprintuvu (AB) tik apie 50%. skaitmeniniai dirba tik zemu dazniu diapazone. kas link tikslumo tai geriau groja AB klases stiprintuvai.
Netiesa... jau yra Tklases stiprintuvai kurie dirba ne tik zemam dazny...
Skaitmeniniai sunaudoja gerokai maziau elektros energijos..
+ 370 682 19776
www.carsystems.lt
D klase irgi galima priverst dirbt pilam diapazonuijei nebaisu bus su tokiais iskraipimais ir piscalkiu negaila
![]()
dBdrag 2008 pasaulinio cempionato finalistas
Skoda + Boschmann + Alpine
atsiliekat nuo gyvenimo.jau pilna D klases labai kokybisku stipralu.skaitykit daugiau literaturos.
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
Bookmarks