nusiardai savo grotuvo priekinę dalį (kuri bus nepaslėpta) ir laidus kurie jungia priekį su pačiu "korpusu" prasiilgini kiek reikia![]()
nusiardai savo grotuvo priekinę dalį (kuri bus nepaslėpta) ir laidus kurie jungia priekį su pačiu "korpusu" prasiilgini kiek reikia![]()
pas mane butent toks variantas padarytas su CDA-9851 daug vargo zinokreik keist itampa siektiek,nes per laidu ilgi nukrenta srove,pasidaryt tvirtinimus skydeliui,islaidu nemazai,man sitas malonumas 150 atsejo,ir tai dar ne viskas,dabar vel pas meistra,nes davus garso issijungia skydelis,jei planuoji grotuva parduot neuzsimk,patariu
Get Low
Manau vistiek surizikuosiu, neturiu kitos iseities. Pas mane BMW E46 su originaliu kasetiniu magu, tai pirmiausiai nesinori jo lupti is savo vietos, o antra - kitur niekur grotuvas nebetelpa, be atskirimo operacijos... Bandysiu tokiu keliu:
http://www.bmwclub.ru/vb/showthread.php?t=249949
http://www.avtozvuk.com/az/2007/08/058.html
projektas procese:
"JVC" KW-AVX820 (USB WAV) - toslink - "Helix" DSP.3 - "Media Control v4" by MultiMAKE,
"Soundstream" P204e (tweak)- "Focal" TN?, "Tectonic" BMR 3",
"Soundstream" P202e (tweak) 2 vnt.- "JBL" T595 Limited Edition (perdaryti į midbosus),
"Soundstream" P204e (tweak)- "JVC" HSA1699-02A, "SinusLive" BassPumpII
"Optima" YellowTop 75Ah, "Oehlbach" 1F, "HELIX" CAP 33, Laidai "Rega" FSC Quattro, linijiniai - savadarbiai pasidabruoti vintažiniai...
Old School Car Audio
litavo iš pradžiu 0.5mm2 laidus,viso šleife 15 kontaktų,tai 15 laidukų po 2m,tai neveikė pusė knopkių,ir apšvietimas buva labai blankus....
Po to nupirkau 1.5mm2 laidus,vėl tapati problema,neveikė ratukas,cd neatidarydavo,mirksėdavo kai daina groja
po to sukėlė itampa laiduose iš galvos i skydelį,tai viskas pradėjo veikt,tik va nepakankamai dar sukėlė nes iki 28 padalų viskas gerai,jeigu daugiau išsijungia skydelis,bet viskas groja
šleifas liko nepažeistas,kadangi laidus prilitavo prie pačios mikroschemos,ir prie skydelio jungimosi fyškės kur šleifas jungiasi,atlitavus laidus idėjus šleifa,viskas veikia
bet mano alpainas jau sugadintas yra,vartymo mechanizmas nupjautas,skydelio laikymo ta geležis prie skydelio tvirtinimo...norint pataisyt reikia tokia pat alpina pirkt dalimis,ir rinkt,arba naujos galvos
už darba sumokėjau 80lt plius 4v linijinių padarymas,už laidus ir detales 76lt ar 74lt...
Get Low
dar užmiršau pasakyt,elektra vartomi alpainai turi 15 arba 16 kontaktų i skydelį,mechaniškai vartomi mažiau,negaliu pasakyti tiksliai nes nežinau,bet 9815 turi 16 kontaktų,9851 15,taip pasakė ir meistrelis,kad 15 arba 16....
beje jis pirma karta tokį triuka darė ir sakė kad neapsiims daugiau
gal čia ne į temą bet apie alpinas pastebėjima pasakė dar vieną,kad pas ji tik gal kokia 7ta ar 8ta alpina per 10 metų,ir visos elektrinės,mechaniškai vartomų dar netvarkęs
o pas jį patį 9815r
Get Low
Dekui uz issamia informacija, dabar jau galutinai atmusei nora daryti sia operacijaNematau tuomet kitos iseities kaip tik lupti originalu BMW kasetini grotuva, deti kinietiska apvadeli (kuris yra tragiskas) ir grotuva
Meistras dar siule deti visa grotuva i daiktadeze ir isvedineti "aki" distanciniui pulteliui, bet manau tai nelabai patogus variantas....
Bookmarks