+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 7 iš 7

Tema: Akustinė sistema VAZ 2105

Hybrid View

  1. #1
    vietinis Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M's Avatar
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Kaunas
    Amžius
    63
    Žinučių
    5,660
    Rep Power
    79

    Pagal nutylėjimą

    Visų pirma, šitoje mašinoje labai daug triukšmo, kuris sklinda iš variklio skyriaus, taip pat per priekinio stiklo atramas. Į galą jokių garsaiakalbių nedėk, važiuojant nesigirdi.
    Dabar originali apdaila - jeigu ji tau tokia brangi, pasidaryk naują iš karto, o šitą originalią pasidėk į spintą šalia išeiginio kostiumo Nieko ten nėra tos apdailos, kartono lapas, vietomis paminkštintas plonu porolonu ir apklijuotas pigiu dermantinu. Bet to, pasieškojęs gadinimui rastum naujas apdailas už kelis litus. Durų bitumavimas automobilio autentiškumo nesugadins, tik padidins komfortą. Šiaip reikia bitumuoti ir po panele (pas mane ten kažkada visur sintepono būdavo prikišta). Gale po sėdynėmis ir tarp atlošo, ant palangės reikia kloti sinteponą arba veiloką. Pilnai neužsandarinsi, bet situacija pagerėja. Normaliai šitos mašinos padaryti neįmanoma, pagerinus izoliaciją triukšmauja uždari langai ir tragiška aerodinamika...
    Kitas varijantas - daryti kolonėles po priekinėmis sėdynėmis ir šiek tiek sukti į priekinį stiklą. Vietos ten yra daug, 16 cm į 20 litrų dėžutes sukiši be vargo. Priešbosis bus liuks. 1980 metų tiuningas, bet jis veikė
    SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos

  2. #2
    Fuksas sipko.tomas is on a distinguished road
    Registracijos data
    May 2013
    Žinučių
    3
    Rep Power
    0

    Pagal nutylėjimą

    Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Visų pirma, šitoje mašinoje labai daug triukšmo, kuris sklinda iš variklio skyriaus, taip pat per priekinio stiklo atramas. Į galą jokių garsaiakalbių nedėk, važiuojant nesigirdi.
    Dabar originali apdaila - jeigu ji tau tokia brangi, pasidaryk naują iš karto, o šitą originalią pasidėk į spintą šalia išeiginio kostiumo Nieko ten nėra tos apdailos, kartono lapas, vietomis paminkštintas plonu porolonu ir apklijuotas pigiu dermantinu. Bet to, pasieškojęs gadinimui rastum naujas apdailas už kelis litus. Durų bitumavimas automobilio autentiškumo nesugadins, tik padidins komfortą. Šiaip reikia bitumuoti ir po panele (pas mane ten kažkada visur sintepono būdavo prikišta). Gale po sėdynėmis ir tarp atlošo, ant palangės reikia kloti sinteponą arba veiloką. Pilnai neužsandarinsi, bet situacija pagerėja. Normaliai šitos mašinos padaryti neįmanoma, pagerinus izoliaciją triukšmauja uždari langai ir tragiška aerodinamika...
    Kitas varijantas - daryti kolonėles po priekinėmis sėdynėmis ir šiek tiek sukti į priekinį stiklą. Vietos ten yra daug, 16 cm į 20 litrų dėžutes sukiši be vargo. Priešbosis bus liuks. 1980 metų tiuningas, bet jis veikė
    Dėl kalonėlių po sėdynėm, tia veikiausiai taip ir darysiu. O dėl bitumavimo, tai dar prisideda nemokėjimas, tačiau pagalvosiu, manau verta. beje, iš praktikos, kiek kvadratų bitumo dažniausiai prireikia?

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT