Aktyvas = kai nufiltruojama ir kita sureguliuojama magnetolos/papildomo ekvalaizerio kuris yra tarp magnetolos ir stiprintuvo pagalba?
Pasyvas= kai filtruoja kas patenka į garsiakalbius jau crossu pagalba kurie yra tarp stiprintuvo ir kolonėlės?
Aktyviai sistemai kiekvieną garsiakalbį reikia junkti nuo atskiro stiprintuvo?
Aktyvus ir pasyvus buna tik filtrai.
Aktyvus filtrai stovi arba grotuve arba tarp grotuvo ir stiprintuvo. Kiekvienam garsiakalbiui turi būti skirtas atskyras stiprintuvo kanalas. Jei tai filtrai grotuve, tai jų darbą atlieka procesorius, jei tai filtrai tarp grotuvo ir stiprintuvo, tai filtravimo darbą atlieka varžos.
Pasyvus filtrai stovi tarp garsiakalbio ir stiprintuvo. Jie susideda iš kondensatorių, ričių ir varžų.
Bet čia yra visokių varijantų. Galima pvz turėti ir procesorinę sistemą su pasyviais filtrais. Bet vistiek kiekvienas garsiakalbis tūrės tūrėti po atskyra stiprinimo kanalą. Čia jei kalbama, kad is procesoriaus norima tik laiko korekcijų. Asmeniškai neteko tokios sistemos matyti.
Aktyvus filtravimas ir pasyvus filtravimas tai yra filtravimo būdai. Pajungimo būdai gali būti paprastas arba kėkvienam garsiakalbiui atskiras su individualiu filtravimu kuris gali būti ar tai aktyvus ar tai pasyvus.Dvijuostę galima jungti ir nuo dviejų kanalų ir nuo keturių. Nuo dviejų jungiant galima apriboti priešbosio viršų su aktyviu filtru, o aukštadažniui gamintis pasyvų filtriuką. Arba jungiant nuo keturių kanalų naudoti aktyvų filtrą priešbosio viršui ir aktyvų aukštadažniui. Tačiau abiem atvejais rekomenduotina aukštiem naudoti pasyvą. Antru atveju, jungiant aukštus nuo atskirų kanalų, darome stiproką žingsnį kokybės link nes atskiriame žemus grojantį garsiakalbį nuo aukštadažnio.Žemas nebedaro blogos įtakos aukštiem. Šiaip aktyvūs filtrai automobilyje naudojami dažniausiai žemesniame diapozone, kadangi toje vietoje jų vartojimą nulemia dvi jų pagrindinės savybės. Pirma savybė ta, kad pasyvūs filtrai (kokybiški), naudojant juos apačioje, turi labai didelius fizinius gabaritus ir jų paprastai nėra kur sudėti, plius aplinkui visur metalas kuris įtakoja filtrų darbą. Antra savybė ta kad šiek tiek išlošiame dinamikos prasme, kad automobilyje yra labai svarbus momentas.
Šiaip aktyvūs filtrai skaitosi tie kur stovi stiprintuve jau ant išėjimų arba jie tiesiog būna išoriniai. Maguose jau ten skaitosi skitmeniniai, nors jie taip pat įtampą turi, bet skaitmeniniai.
Bookmarks