+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 30 iš 242

Tema: Bmw e46 320cd naujausios NBT multimedijos idiegimas i si modeli.

Hybrid View

  1. #1
    vietinis Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M's Avatar
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Kaunas
    Amžius
    63
    Žinučių
    5,660
    Rep Power
    79

    Pagal nutylėjimą

    Citata Artūras S rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Kaip visada kabinėjiesi.
    Na darbas toks
    O jeigu rimtai, tai visada laikiausi principo, jeigu jau darai subą, tai jis turi būti toks, kurio užtenka visiems poreikiams (be SPL). Tai yra subas turi spausti 120dB be perkrovos visoje juostoje. Kitu atveju geriau jokio subo ir gyventi tik su priešbosiais ir, lai smegenys pakoreguoja garsą pačios. Realiai taip ir gaunasi, pripranti ir to ko neatkuria sistema, prikuria smegenys Žinoma geras subas sistemos biudžetą padidina ko gero kaip minimum 30%, dažnu atveju ir padvigubina...

    2x20cm vs 1x25, aš vis tik rinkčiausi pastarąjį ir vienos ritės jeigu įmanoma. Žinoma jeigu montuoti lengviau dėžę su dviem, tada kitas reikalas. Norint išnaudoti garsiakalbio dvejinimo pliusus, tie garsiakalbiai turi dirbti tiek užpakaline, tiek priekine dalimi į tuos pačius tūrius. Mašinoje patogiau yra į bendrą tūrį įkišti priekines puses, o į atskirus tūrius galines. Tokiu būdu gaunasi kad dinamikai nėra identiškose salygose. Plius visi skaičiavimai yra atliekami vienam dinamikui, nesvarbu kad programai ten suvedi kelis, programa vis tiek viską suveda į vieną, taigi modeliavimas vienam yra tikslesnis. O apie tai, kad 20 cm greitesnis, manyčiau galima ginčytis. Didesnio garsiakalbio galingesnis magnetas, galingesnis magnetinis laukas, stipresnė ritė. Realiai jis bus greitesnis. Plius vienas dinamikas turi vieną pakabą, du dvi, praktiškai to pačio kietumo....
    Ir dar - dvejinti, keturgubinti verta dinamikus, kurie turi lengvą pakabą, o ne šiuolaikinius automobilinius kompresorius...

    Rusų kitas mentalitetas, jiems dažniau svarbu imidžas, nei pats grojimas. Jie tipiškai naudoja arba fazikus arba uždaras dėžes arba free air... ir kaišioja juos į visus plyšius, kad tik įspūdingiau atrodytų...

    Citata Arunas B rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Gal lietuvoj galima pas atstovus toki daigta gaut jei taip idomu kokia kaina butu?
    http://www.alpine.su/8_29_1393
    ( Užsakinėti galima, kainą reikia tikslinti - pasirodo melas)
    Užsakinėti Lietuvoje negalima, čia produktas Rusijos rinkai, pagal rusų užsakymą.
    Galima bandyti konkretų užsakymą, nurodant kokiam automobiliui, kokia konkreti galva ir kokį rezultatą nori gauti.
    SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos

  2. #2
    arturas@emmanet.lt Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S will become famous soon enough Artūras S's Avatar
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Londonas
    Amžius
    61
    Žinučių
    4,480
    Rep Power
    67

    Pagal nutylėjimą

    Citata Artūras-M rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Na darbas toks
    O jeigu rimtai, tai visada laikiausi principo, jeigu jau darai subą, tai jis turi būti toks, kurio užtenka visiems poreikiams (be SPL). Tai yra subas turi spausti 120dB be perkrovos visoje juostoje. Kitu atveju geriau jokio subo ir gyventi tik su priešbosiais ir, lai smegenys pakoreguoja garsą pačios. Realiai taip ir gaunasi, pripranti ir to ko neatkuria sistema, prikuria smegenys Žinoma geras subas sistemos biudžetą padidina ko gero kaip minimum 30%, dažnu atveju ir padvigubina...
    .....
    Viskas tvarkoje, bet yra dar Mms garsiakalbio pakabos svoris,kuris yra taip pat labai svarbus parametras garsiakalbio darbe. Kuo didesnis svoris, tuo didesnė inercija ir tuo sunkiau tą inerciją suvaldyti. Kuriuo atveju gausime didesnę naudą? Ar su stipresniu magnetu ar su lengvesne pakaba? Čia manau kėkvienu atveju individualiai. Jei stiprintuvas "raumeningas" ir yra pakankamai vietos automobilyje, tada manau galima naudoti tau priimtinesnį variantą, bet jei stiprintuvas vidutinis, tada tikriausiai geriau "kabinti" jam lengvesnį svorį. Išsaugosime geresnę kontrolę ir naudojant du vienetus turėsime panašiai slėgio. Tai maniškis variantas. Jis šiek tiek pigesnis(spėju). Žinoma visur kažką išlošiame, bet tuo pačiu ir pkažką prarandame. Tas vyksta abiem atvejais ir instaliuotojas pats nusprendžia kas yra konkrečiu atveju geriau. Kaip žinome įtakoja biudžetas, montavimo vieta ir t.t.

  3. #3
    vietinis Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M will become famous soon enough Artūras-M's Avatar
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Kaunas
    Amžius
    63
    Žinučių
    5,660
    Rep Power
    79

    Pagal nutylėjimą

    Citata Artūras S rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Viskas tvarkoje, bet yra dar Mms garsiakalbio pakabos svoris,kuris yra taip pat labai svarbus parametras garsiakalbio darbe. Kuo didesnis svoris, tuo didesnė inercija ir tuo sunkiau tą inerciją suvaldyti. Kuriuo atveju gausime didesnę naudą?
    Inercija valdoma akustiniu apipavidalinimu. Galima elektromechaniniu grįžtamu ryšiu, tačiau kažkodėl tai nepraktikuojama.
    Dvejinant dinamikus, mms taip pat sumuojasi. Pvz:

    http://www.cerwinvegamobile.com/prod...a-woofers/v82d
    ir
    http://www.cerwinvegamobile.com/prod...-woofers/v102d

    Rezultate 2*81.7 = 163.4 vs 116.8 tai yra 40% 25 cm vieno pakaba lengvesnė už 2x20 cm. Toliau, mes turime ne tik mms, tačiau turime visą pakabos trintį, kuri dviejuose garsiakalbiuose praktiškai dvigubai didesnė. Plius Fs 25 cm bus 29.1 (SPL 85 dB) Hz, tuo tarpu 20 cm bus 34,4 Hz. (SPL 81.5dB) Rezultate kaip minimum 3 dB pralošime slėgio maksimume ir kokius 4-5 dB prie to pačio galingumo. Tuo tarpu greičio tikriausiai neišlošime. Apskritai subams, ypač bandpass'e pofik mms (proto ribose), svarbu kaip susidėlioja visa paraametrų visuma ir ar pavyksta į logiškus gabaritus viską sukišti. Kita kalba priešbosiai o ypač viduriai.
    Subo dinamikas dirba stūmokliniame režime, nes jo diametras n kartų mažesnis už bangos ilgį, taigi subo veikimo modeliavimas artimesnis oro stumdymui/sutankinimui/retinimui. Ir kalbėti apie subo oriškumą, muzikalumą ir tt, tai tas pats kas pardavinėti Stradivarijaus būgną Teisybė, vieni žemadažniai gerai dirba ir uždaroje dėžėje, o kiti uždaroje dėžėje patampa plaktukais. Ir masė kitų kombinacijų. Čia tik meistro, pardavėjo patirtis gali optimaliai kažką patarti. Visų dinamikų įvaldyti ir laikyti mintyje rezultatus neįmanoma. Norint stabilaus rezultato, daug paprasčiau dirbti su keliais modeliais pagal biudžetą ir nesukti sau galvos.

    Subas beveik neneša muzikinės informacijos, apart pačių apatinių natų, tačiau tai kai kuriems žanrams labai svarbu. Pagrindinai muzikinė informaciją yra perteikiama priešbosiu bei viduriu. Tik subas turi į taktą įpūsti/išretinti orą. Aukštadažnis (5 kHz ir daugiau) praktiškai taip pat neneša jokios muzikinės informacijos, jis generuoja tik triukšmus, aidus ir visus kitus garsus, kurie vienaip ar kitaip padeda sukurti emociją, koreguoja priešbosio, vidurio signalo frontus. Gal šiek tiek kitaip elektroninėje muzikoje. Tačiau tas pats aukštadažnis suformuoja subo atakos frontus ir tokius būdu atrodo, kad subas pučia priekyje.... Nors jeigu pažiūrėsi bandpass laiko charakteristiką, tai ji bus blogiausia... Tai tik parodo, jog tas vėlavimas nėra toks aktualus.
    Ir dar, mašina skirta važiavimui, muzikos klausomasi važiuojant, reiškia apskritai galima gana daug ignoruoti, nes triukšmai labai daug maskuoja, smegenys yra apkrautos su vairavimu susijusiu krūviu. Garsiai muzikos klausomasi kai važiuoja vienas vairuotojas, tuomet kartais norisi visus triukšmus užmušti geru garsu

    7dce56f0c47f23f5-InstrumentFrequencySpectrum1.jpg

    Apskritai kiekviena sistema yra kompromisas priklausantis nuo įvairių faktorių. Net ir tai, ką čia buria Arūnas galima vadinti kompromisu, nors komponentai tai labai jau nekompromisiniai. Ir prie tokios sistemos 8" subas bardačioke atrodytų kaip minimum juokingai. Tai tik mano IMHO

    P.S. Jeigu norite įvertinti savo sistemos kokybę, pasileiskite 4 dešimtmečio įrašus. Ir jeigu šie įrašai skamba maloniai, šiltai, reiškia sistema gera, jeigu vargina - tokia sistema verta tik perdaryti.
    SERV.LT - visos svetainių talpinimo paslaugos

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT