Na darbas toks
O jeigu rimtai, tai visada laikiausi principo, jeigu jau darai subą, tai jis turi būti toks, kurio užtenka visiems poreikiams (be SPL). Tai yra subas turi spausti 120dB be perkrovos visoje juostoje. Kitu atveju geriau jokio subo ir gyventi tik su priešbosiais ir, lai smegenys pakoreguoja garsą pačios. Realiai taip ir gaunasi, pripranti ir to ko neatkuria sistema, prikuria smegenysŽinoma geras subas sistemos biudžetą padidina ko gero kaip minimum 30%, dažnu atveju ir padvigubina...
2x20cm vs 1x25, aš vis tik rinkčiausi pastarąjį ir vienos ritės jeigu įmanoma. Žinoma jeigu montuoti lengviau dėžę su dviem, tada kitas reikalas. Norint išnaudoti garsiakalbio dvejinimo pliusus, tie garsiakalbiai turi dirbti tiek užpakaline, tiek priekine dalimi į tuos pačius tūrius. Mašinoje patogiau yra į bendrą tūrį įkišti priekines puses, o į atskirus tūrius galines. Tokiu būdu gaunasi kad dinamikai nėra identiškose salygose. Plius visi skaičiavimai yra atliekami vienam dinamikui, nesvarbu kad programai ten suvedi kelis, programa vis tiek viską suveda į vieną, taigi modeliavimas vienam yra tikslesnis. O apie tai, kad 20 cm greitesnis, manyčiau galima ginčytis. Didesnio garsiakalbio galingesnis magnetas, galingesnis magnetinis laukas, stipresnė ritė. Realiai jis bus greitesnis. Plius vienas dinamikas turi vieną pakabą, du dvi, praktiškai to pačio kietumo....
Ir dar - dvejinti, keturgubinti verta dinamikus, kurie turi lengvą pakabą, o ne šiuolaikinius automobilinius kompresorius...
Rusų kitas mentalitetas, jiems dažniau svarbu imidžas, nei pats grojimas. Jie tipiškai naudoja arba fazikus arba uždaras dėžes arba free air... ir kaišioja juos į visus plyšius, kad tik įspūdingiau atrodytų...
( Užsakinėti galima, kainą reikia tikslinti - pasirodo melas)
Užsakinėti Lietuvoje negalima, čia produktas Rusijos rinkai, pagal rusų užsakymą.
Galima bandyti konkretų užsakymą, nurodant kokiam automobiliui, kokia konkreti galva ir kokį rezultatą nori gauti.
Bookmarks