Citata Artūras S rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Nesakau, kad subo nereikia (mano sistemoje jo tikrai nereikia), bet problema ta, kad daugelis koncentruoja visas pajėgas į tą žemą dažnį pamiršdami apie likusios akustikos parinkimą ir teisingą montavimą.Problema ne sube, o būtent kituose diapozonuose.Subas tai tik mažoji dalis visos sistemos.

Pas mane naudojamas dvikanalis stiprintuvas.Maždaug 2*20w ir dvijuostė naudojant priešbosį ir plačiajuostį.Tarpusavyje jie sujungti pasyviais filtrais.

Juostų skaičių sąlygoja automobilio modelis ir žmogaus kišenė, nes trijuostė yra brangesnis malonumas tačiau ne visais atvejais geresnis.Pirmiausiai tai reikia žiūrėti kaip garsiakalbiai montuosis ir priklausomai nuo situacijos rinktis kiek juostų būtų geriau konrečiomis sąlygomis.Juostų skaičių sąlygoja sujungimo tarp garsiakalbių vietos(Hz, khz).Reiktų žiūrėti kad garsiakalbiai būtų kuo arčiau vienas kito.Tai liečia ir dvijuostę ir trijuostę.Be krosoverių galima sujungti tik naudojant akustinius filtrus kurių panaudojimas automobilyje, dėl nežmoniškų gabaritų, nėra įmanomas.Greičiausiai teks naudoti arba aktyvius stiprintuvų krosoverius, arba skaitmeninius esančius grotuve(jei grotuvas turi).Na ir lieka pasyvūs.
Na as visu pajegu i zema dazni tikrai nekoncentruoju Placiajuosti? Nu arba as kazko nesuprantu, arba tiesiog neteko apie tokius garsiakalbius girdeti Koks tiksliai modelis to placiajuoscio? Na as turejau omenyje, naudoti tuos skaitmeninius filtrus, kokios nuomones apie toki filtravima? Dar del subo: tai gal tada geresnis variantas prie 500 jl deti 8w7? Teoriskai jis turetu buti dar greitesnis