+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 30 iš 136

Tema: golf

Hybrid View

  1. #1
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Jei dyzelio nesuki iki 2,5 rpm tai pensininkas, 3 rpm tai važiuoji normaliai, iki 3,5 jau greiciau gaunasi.

  2. #2
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Jei dyzelio nesuki iki 2,5 rpm tai pensininkas, 3 rpm tai važiuoji normaliai, iki 3,5 jau greiciau gaunasi.
    Vadinasi, jei benzinas vaziuojant nedirba ant ribotuvo - tu riedi...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  3. #3
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Labai jokinga

  4. #4
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Tai kad dyzelio max sukimo momentas yra dazniausiai tarp 2-3k rpm, tad sukti auksciau kaip ir nelabai verta...

  5. #5
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Nevisada važiuojama tik ant sukimo momento, todėl ir gaunasi kad reikia pasukti, o sukimas iki 2 ar truputi daugiau dazniausiai baigiasi greitesniu turbinos devejimusi.

  6. #6
    Savas Amigos is on a distinguished road
    Registracijos data
    Jan 2004
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    44
    Žinučių
    602
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Vadinasi, jei benzinas vaziuojant nedirba ant ribotuvo - tu riedi...
    Mirka teisus, mano octavija taip ir vaziuoja kaip jis parase. jei apsukos nepakyla iki 2.5 tai beveik jokio turbinos isijungimo nejauti, o jei perjungineji begius tarp 3-3.5 tada jau jauti jos malonu pustelejima. Tame manau ir yra esme TDi masinos pirkimo

  7. #7
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.

  8. #8
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu

  9. #9
    Savas Amigos is on a distinguished road
    Registracijos data
    Jan 2004
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    44
    Žinučių
    602
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu
    Isijungia ar atsijungia, taip sakyt neteisinga bet paprasciau suprast galima tada
    Jo nukeliavom i pievas me cia, moderatoriui reikeut su sluota praeiti, o mum atsiprasyt temos autoriau

  10. #10
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.

    Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu
    As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
    Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.

  11. #11
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
    Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.
    Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  12. #12
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.
    Tu kas diena kaip ralistas vaziuoji ar ramiai? Ka pats vairuoji? benzina? Jei taip, tai vazineji 4-5krpm?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  13. #13
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata Amigos rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Mirka teisus, mano octavija taip ir vaziuoja kaip jis parase. jei apsukos nepakyla iki 2.5 tai beveik jokio turbinos isijungimo nejauti, o jei perjungineji begius tarp 3-3.5 tada jau jauti jos malonu pustelejima. Tame manau ir yra esme TDi masinos pirkimo
    Gal reikia slieku ieskoti, nes nuo 2krpm uzminus turetu gerai sokti.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  14. #14
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
    http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg

    pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.

  15. #15
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Siaip as sau ziureciau BMW, zymiai didesnis konfortas, zenkliai geresne garso izoliacija ir tt.

    Taciau is esmes tai labai skirtingos masinos: pradedant nuo, kad viena varoma priekiu, kita galu. Kad ju remonto kainos panasios nenoreciau sutikti, nes golfo remontas tikrai yra gerokai pigesnis (tiek vaziuokles, tiek variklio, tiek jei reiktu ir isores).

    Jei sau dar kadanors ziureciau dyzeli panasiu metu, ieskociau tik 1.9 tdi (81kw). Jokiu PD. Jei nori tinkamai priziureti masina, tai su 81 kw bus zymiai paprasciau ir net pigiau. PD turedamas turi pilti tik joms pritaikytus tepalus, kurie kainuoja zenkliai brangiau, be to sis motoras jautresnis kuro kokybei.
    Siuos dalykus sakau nes siuo metu vazineju su 1.4PD TDI, drauges sese su 1.9 TDI (66 kw), drauges brolio zmona 1.9 TDI (81kw uzcipuota), drauges brolis 2.0 PD TDI (uzcipuota). Visos rieda ant spalvoto kuro ir visos remontuojamos paciu musu.

    Pats paprasciausias ir maziausiai parkiu keliantis variantas yra 1.9 TDI (81kw) (jam jau sviecia apie 400k km rida, apie puse jos ant spalvoto kuro ).

    Daugiau nesiplesiu, tik pabaiga - Golfas paprastas, ekonomiskas variantas.
    BMW komfortiskas ir pan.

  16. #16
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
    http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg

    pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
    Didziausia trauka TEN kur daugiausiai NM. Sokimo momentas, jegos ir peties sandauga. Vaziuojant ta pacia pavara petys islieka tas pats, kinta tik jega.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT