Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.
Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.
pastebejimas zavui, gera ir gerai veikianti turbina nesvilpia![]()
Bookmarks