+ Reply to Thread
Rodyti rezultatus nuo 1 iki 30 iš 136

Tema: golf

Hybrid View

  1. #1
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
    Gal gerbiamasis siek tiek "atsigaivines"? Neimanoma nieko suprasti... Prie ko cia cipavimas?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  2. #2
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Gal gerbiamasis siek tiek "atsigaivines"? Neimanoma nieko suprasti... Prie ko cia cipavimas?
    prie to pačio kad reikia grafiko kuriame abscisių ašyje būtų darbinis turbinos slėgis, o ordinačių variklio apsukos.

  3. #3
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    prie to pačio kad reikia grafiko kuriame abscisių ašyje būtų darbinis turbinos slėgis, o ordinačių variklio apsukos.
    http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_780371_2.htm prasom
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  4. #4
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.

  5. #5
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.
    Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  6. #6
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
    Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
    Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.

  7. #7
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
    Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.
    Nematau as cia kazkokios problemos... Turbinos sukimosi greitis, kaip jau aptareme nuo sukiu nevienareiksmiskai priklauso, ir ramiai vaziuojant yra gana tolygus. Turbinai kenkia kai benzininiuose varikliuose uzdaroma sklende ir gaunasi lyg smugis stabdantis turbina. Bet siam reikalui yra ivairios sitemos, (bow) sumazinancios sia problema. Na ir siaip galvojant, koks turbinai skirtumas, kad jos sukimosi greitis nezymiai kinta?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

+ Reply to Thread

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT