Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
Operuoti tokiom salygom kaip - didelis slėgis, sukasi lėtai, žemesnės apsukos- kalbant apie techninius dalykus yra lygiai toks pats neismanimas, kaip ir mano paprasti paaiškinimai.