Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.
Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.