Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.
Jei benzine vakuumas (nedidelis) ar dyzelyje, kuris siurbia ora (kaip dulkiu siurblys) neturetu buti vakuumas? Kuris drasesnis pabandykit isimti oro filtra, prideti ranka prie skyles ir paprasyti zmonesles kad gerai pagazuotu. Jei ranka trauks - vakuumas, jei pus - slegis
Jei benzine vakuumas (nedidelis) ar dyzelyje, kuris siurbia ora (kaip dulkiu siurblys) neturetu buti vakuumas? Kuris drasesnis pabandykit isimti oro filtra, prideti ranka prie skyles ir paprasyti zmonesles kad gerai pagazuotu. Jei ranka trauks - vakuumas, jei pus - slegis
Nepabijokim sito zodzio jei tu nezinai, tai dyzelis neturi gazo sklendės kuri reguliuoja oro padavima į cilindrus todėl tau taip ir atrodo, ir traukia dyzelis daugiau, tu paimk benzinini ir gaza iki galo paspausk ir tada lygink kuris labiau traukia ora.
Nepabijokim sito zodzio jei tu nezinai, tai dyzelis neturi gazo sklendės kuri reguliuoja oro padavima į cilindrus todėl tau taip ir atrodo, ir traukia dyzelis daugiau, tu paimk benzinini ir gaza iki galo paspausk ir tada lygink kuris labiau traukia ora.
Aisku kad tas kuris tures turbina... Ji juk padidina paimamo ir i varikli sugrudamo oro kieki. Daugiau oro itraukiama (daugiau i varikli sugrudama) didesnis vakuumas (traukimas) jauciamas.
Bookmarks