+ Reply to Thread
Puslapis 4 iš 5 PirmasPirmas ... 2 3 4 5 VėliausiasVėliausias
Rodyti rezultatus nuo 91 iki 120 iš 136

Tema: golf

  1. #91
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
    Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
    Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.

  2. #92
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.
    teisingai mastai
    pas mane (benzininis var.) ant laisvu vakuumas siekia netoli baro..
    vaziuojant ramiai apie -0.5-0.3 bar

  3. #93
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.
    Jei benzine vakuumas (nedidelis) ar dyzelyje, kuris siurbia ora (kaip dulkiu siurblys) neturetu buti vakuumas? Kuris drasesnis pabandykit isimti oro filtra, prideti ranka prie skyles ir paprasyti zmonesles kad gerai pagazuotu. Jei ranka trauks - vakuumas, jei pus - slegis
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  4. #94
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Vis delto nesugebejau atsiminti ka pats rasiau... Kaltas... Bet kaip bebutu, juk paaiskinta kas yra aukstas slegis - maksimalus slegis kuris tiekiamas i varikli...
    Cia salyginai paaiškinta. \norėciau suzinoti kokia tamsta turi igyjes ar dar nevisai specialybę?

  5. #95
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Jei benzine vakuumas (nedidelis) ar dyzelyje, kuris siurbia ora (kaip dulkiu siurblys) neturetu buti vakuumas? Kuris drasesnis pabandykit isimti oro filtra, prideti ranka prie skyles ir paprasyti zmonesles kad gerai pagazuotu. Jei ranka trauks - vakuumas, jei pus - slegis
    Nepabijokim sito zodzio jei tu nezinai, tai dyzelis neturi gazo sklendės kuri reguliuoja oro padavima į cilindrus todėl tau taip ir atrodo, ir traukia dyzelis daugiau, tu paimk benzinini ir gaza iki galo paspausk ir tada lygink kuris labiau traukia ora.

  6. #96
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata JDM rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    teisingai mastai
    pas mane (benzininis var.) ant laisvu vakuumas siekia netoli baro..
    vaziuojant ramiai apie -0.5-0.3 bar
    As nemastau, as žinau nors VGTU ir apie 60 metu variklius aiskina. Tiksliu skaičiu tai nepasakysiu, nes tai nemano stiprioji puse.

  7. #97
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Cia salyginai paaiškinta. \norėciau suzinoti kokia tamsta turi igyjes ar dar nevisai specialybę?
    Pusiau telekomunikacininkas VGTU
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  8. #98
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Nepabijokim sito zodzio jei tu nezinai, tai dyzelis neturi gazo sklendės kuri reguliuoja oro padavima į cilindrus todėl tau taip ir atrodo, ir traukia dyzelis daugiau, tu paimk benzinini ir gaza iki galo paspausk ir tada lygink kuris labiau traukia ora.
    Aisku kad tas kuris tures turbina... Ji juk padidina paimamo ir i varikli sugrudamo oro kieki. Daugiau oro itraukiama (daugiau i varikli sugrudama) didesnis vakuumas (traukimas) jauciamas.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  9. #99
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Tai Nesusidurei su šia srytimi, todėl netechniskai viska aiskini, bet praeis truputi laiko ir viskas bus gerai.

  10. #100
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
    Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.
    Nematau as cia kazkokios problemos... Turbinos sukimosi greitis, kaip jau aptareme nuo sukiu nevienareiksmiskai priklauso, ir ramiai vaziuojant yra gana tolygus. Turbinai kenkia kai benzininiuose varikliuose uzdaroma sklende ir gaunasi lyg smugis stabdantis turbina. Bet siam reikalui yra ivairios sitemos, (bow) sumazinancios sia problema. Na ir siaip galvojant, koks turbinai skirtumas, kad jos sukimosi greitis nezymiai kinta?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  11. #101
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Tai Nesusidurei su šia srytimi, todėl netechniskai viska aiskini, bet praeis truputi laiko ir viskas bus gerai.
    O gal jus galite techniskai paaiskinti? Vis delto inzineriniam mokausi, stengsiuos suprasti...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  12. #102
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Cia tu sakai, kad sprendžiant is tavo isitikinimų turbinos greitis kinta nežymiai. Kiek žinau siuolaikinės sukasi iki 200000 aps/min o laisvos eigos metu tos apsukos tikrai nepasakysiu kokios bet gal kokiu sakykim 10000aps/min jei kas žino sakykyt. tai tik 20 kartu pakeisti apsukas yra nežymiai? tai tu pakeisk dyzeli laisvas apsukas nors 5 kartus, ir jos bus jau beveik ribinės.

  13. #103
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    O gal jus galite techniskai paaiskinti? Vis delto inzineriniam mokausi, stengsiuos suprasti...
    i mene jus kreiptis nereikia. tikras techninis inzineris neoreruoja neapibrežtais terminais. Turi buti konkretus skaičiai.

  14. #104
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Cia tu sakai, kad sprendžiant is tavo isitikinimų turbinos greitis kinta nežymiai. Kiek žinau siuolaikinės sukasi iki 200000 aps/min o laisvos eigos metu tos apsukos tikrai nepasakysiu kokios bet gal kokiu sakykim 10000aps/min jei kas žino sakykyt. tai tik 20 kartu pakeisti apsukas yra nežymiai? tai tu pakeisk dyzeli laisvas apsukas nors 5 kartus, ir jos bus jau beveik ribinės.
    Prasideda, "gal sakykim"

    Imam dyzeli. Vaziuojam ramiai. Vadinasi turbina nesisuka maksimaliu greiciu. Turim kintama geometrija, kuri visa laika stengiasi palaikyti kuo didesni sukimosi greiti. Ir pati turbina yra gana inertiskas kunas kuris pats palaiko savo sukimasi. Nera sklendes kuri skaudziai stabdytu turbina. Reziume. Sukiai nekinta 5 kartus...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  15. #105
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    i mene jus kreiptis nereikia. tikras techninis inzineris neoreruoja neapibrežtais terminais. Turi buti konkretus skaičiai.
    Klystate. Netgi per paskaitas daug kas aiskinama neapibreztai, daznai, intervalai buna tukstanciai kartu. Kodel? Todel kad neimanoma sneketi placiomis temomis pasitelkinat skaicius. Kaip pavyzdi galima pamineti, kad seno dyzelio turbina "sukuria" tik 0,4 bar slegi, naujo dyzelio 1,5, o galbut kokios naglesnes versijos ir daugiau. Neimanoma zinoti visu siu skaiciu... O buvo kalbama apie bendrini varianta...
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  16. #106
    Ekspertas stalius339 is on a distinguished road stalius339's Avatar
    Registracijos data
    Jan 2007
    Amžius
    37
    Žinučių
    1,082
    Rep Power
    29

    Pagal nutylėjimą

    nu vyruciai jus ir uzsigazavote,smagu skaityti-prasom toliau ydomu-pasiskaitineti,daug ko nezinojau

  17. #107
    Aktyvus Kleckas78 is on a distinguished road
    Registracijos data
    Dec 2008
    Amžius
    46
    Žinučių
    258
    Rep Power
    19

    Pagal nutylėjimą

    tai jus parasykit iskart ir kas overboostas yra ir kaip pats slegis isiurbimo sistemoje reguliuojamas yra ir kam interkuleris reikalingas ir kas buna kai perdidelis ir kai permazas interkuleris + dar turbo duobe kas yra ir t.t. jei jau tiek gilinates kas turbinai sveika, o kas ne - beje jei teisingai turbina naudoti - ji turetu atlaikyti 2 variklius (tai yra du kartus greiciau susidevi varikliai nei turbina)
    Ne durniai stato tas turbinas ir paskaiciuoja kad viskas butu ok kad ir drosi ta dyzeli 4500 apsukom.
    Gi benzinuose varikliai isisuka ir iki 7000 apsuku ir kubaturos kokios - ir ka? o gi nieko laiko kaip turi buti ir tiek.
    ne turbinoje sukimo momento esme o visoj variklio bendroj konstrukcijoj, ir jei norit kazka konstruoti eikit ir darbinkites i VW ar <B ar dar koki koncerna ir kurkit lipdykit, nes taip gaunasi kas gudresnis ir kita tik papizdavoti nori.

  18. #108
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Nu va jau dar vienas diskusijos delyvis prisidėjo, as apie jokius orinius ir skystinius interkulerius neismanau, o jų turiai tai išvis mistika.

  19. #109
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata Kleckas78 rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    tai jus parasykit iskart ir kas overboostas yra ir kaip pats slegis isiurbimo sistemoje reguliuojamas yra ir kam interkuleris reikalingas ir kas buna kai perdidelis ir kai permazas interkuleris + dar turbo duobe kas yra ir t.t. jei jau tiek gilinates kas turbinai sveika, o kas ne - beje jei teisingai turbina naudoti - ji turetu atlaikyti 2 variklius (tai yra du kartus greiciau susidevi varikliai nei turbina)
    Ne durniai stato tas turbinas ir paskaiciuoja kad viskas butu ok kad ir drosi ta dyzeli 4500 apsukom.
    Gi benzinuose varikliai isisuka ir iki 7000 apsuku ir kubaturos kokios - ir ka? o gi nieko laiko kaip turi buti ir tiek.
    ne turbinoje sukimo momento esme o visoj variklio bendroj konstrukcijoj, ir jei norit kazka konstruoti eikit ir darbinkites i VW ar <B ar dar koki koncerna ir kurkit lipdykit, nes taip gaunasi kas gudresnis ir kita tik papizdavoti nori.
    Is kur cia toks pasitikejimas varikliais? Nera tokio dyzelio, kuriam tokios apsukos sveika butu. Lygiai taip, labai reta dyzeli verta smaugti iki tokiu sukiu. Nei benzinui sveika suktis 7k rpm nei ka. Yra isskirtiniu varikliu kurie aukstu sukiu bijo maziau nei kiti, bet cia jau gana reti variantai.
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  20. #110
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Lemane lenktyniaudami Audi ir Peugeot dyzeliai tikrai sukami ne iki 2,5 rpm.
    Ir važiuoja.

  21. #111
    Doktorantas JoJo is on a distinguished road JoJo is on a distinguished road JoJo is on a distinguished road JoJo's Avatar
    Registracijos data
    Feb 2007
    Vieta
    UK
    Amžius
    26
    Žinučių
    1,470
    Rep Power
    33

    Pagal nutylėjimą

    Kiek turejau tiek sukau,nes isnaudoju viska kas imanoma....Uzlinks pakeisiu kitu...O seip nesveika sukti iki raudono...Bet tam yra elektroniniai ribotuvai...Ir ju tarnavimas,priklauso netik nuo to ar suki ar ne....Plius yra variklio aptarnavimas,tai yra tepalai,ju keitimas laiku ir dar daug chemijos kuri praiilgina tarnavima....O uzlinko yra srotai Taip,kad diskusi be galo Sedam isijungem mage ir lekem,duobetais keliais
    2007 Alytus SQ Entry 1 Pls.
    2008 Alytus SQ Experienced 3ch 1 Pls.
    2008 Kaunas SQ Experienced 5ch 1 Pls.

    IPod

  22. #112
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Lemane lenktyniaudami Audi ir Peugeot dyzeliai tikrai sukami ne iki 2,5 rpm.
    Ir važiuoja.
    Nu cia tai "sauk briedi" kalbame apie kasdienines masinas, o cia ziu LeManas... Lenktynes... O kas idomiausia, ir tie dyzeliai nera grezami daugiau nei 4-5krpm ( Seat dalyvaujantis WTCC ) Po simts, formule sukasi iki 22krpm! Bet kiek laiko varikliai isgyvena? Dvi varzybas? 1000km?
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  23. #113
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Galiu pasakyti, tik priklausomai nuo variklio pagrindiniu geometriniu parametru galima nustatyti variklio apsisukimu skaiciu, nes normalus kontroliuojamas degimas vyksta 25-28 m/s greičiu. Ir jokiame varyklyje stumokliai nebegioja greičiau kaik 30 m/s greičiu, nesvargu ar tuo metu vienas variklis sukasi 22000 aps/mis ar kaip koks stacionarus dyzelis kuris sukasi 1000 aps/min.

  24. #114
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Nu cia tai "sauk briedi" kalbame apie kasdienines masinas, o cia ziu LeManas... Lenktynes... O kas idomiausia, ir tie dyzeliai nera grezami daugiau nei 4-5krpm ( Seat dalyvaujantis WTCC ) Po simts, formule sukasi iki 22krpm! Bet kiek laiko varikliai isgyvena? Dvi varzybas? 1000km?
    Paskaitik prof. Butkaus knyga apie variklio konstravimą ir žinosi apie ka tu kalbi.

  25. #115
    Ekspertas stalius339 is on a distinguished road stalius339's Avatar
    Registracijos data
    Jan 2007
    Amžius
    37
    Žinučių
    1,082
    Rep Power
    29

    Pagal nutylėjimą

    kleckai 78
    as tikrai patikek uz bmw,bet kaip bobikei ziema su galu varomu?as pats turejau bmw,man tai smagu su galu-pabluditi galima,bet ji tuoj apsisuks ir plosis kur nereikia,nes zinau kaip vaziuoja,pedalo paspausti nebijo,o ziema bus del to bedu,todel galu varomos auto atkrenta nors man noretusi....

  26. #116
    Ekspertas/EMMA Lietuva atvortke will become famous soon enough atvortke will become famous soon enough atvortke will become famous soon enough atvortke will become famous soon enough
    Registracijos data
    May 2004
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    35
    Žinučių
    3,235
    Rep Power
    54

    Pagal nutylėjimą

    Citata stalius339 rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    kleckai 78
    as tikrai patikek uz bmw,bet kaip bobikei ziema su galu varomu?as pats turejau bmw,man tai smagu su galu-pabluditi galima,bet ji tuoj apsisuks ir plosis kur nereikia,nes zinau kaip vaziuoja,pedalo paspausti nebijo,o ziema bus del to bedu,todel galu varomos auto atkrenta nors man noretusi....
    nuo 94m bmw su |ASC| sistema gaminami, neturėtu būt labai blogai jai važiuot....
    www.audiokonkurentai.lt
    864886688
    tiesiog atsuktuvas

  27. #117
    Savas JDM is on a distinguished road JDM is on a distinguished road JDM's Avatar
    Registracijos data
    Sep 2007
    Vieta
    Klaipėda
    Amžius
    40
    Žinučių
    224
    Rep Power
    20

    Pagal nutylėjimą

    butent, stabilumo kontrole neblogai pas juos veikia

  28. #118
    Ekspertas zavas is on a distinguished road
    Registracijos data
    Sep 2006
    Vieta
    Vilnius
    Amžius
    36
    Žinučių
    929
    Rep Power
    28

    Pagal nutylėjimą

    Citata muzotonas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    Paskaitik prof. Butkaus knyga apie variklio konstravimą ir žinosi apie ka tu kalbi.
    O jus zinojote, kad is principo dyzeliai negali suktis tokiais sukiais kaip benzinas? Vien del to, kad dyzelis "leciau dega".
    Honda Accord CM1 -> Totally Stock

  29. #119
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Jokia stabilumo kontrolė neisgelbės jei nemoki važiuoti. Su 99m M5 ant balos uzvažiavo draugelis ir mes tapome keleiviais, nes nuplaukė galas.

  30. #120
    EMMA LT komanda muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough muzotonas will become famous soon enough
    Registracijos data
    Oct 2003
    Vieta
    Grigiškės
    Amžius
    46
    Žinučių
    2,125
    Rep Power
    43

    Pagal nutylėjimą

    Klausykite pilieti, as ne motoristas, as kalbejau ne apie maksimalius apsisukimus o apie tinkamas apsukas perjungiant pavaras. Mano fordas sukasi iki 4800. as normaliai persijunginėju mazdaug ties 3rpm.
    Vsio.

    Citata zavas rašė čia: Peržiūrėti žinutes
    O jus zinojote, kad is principo dyzeliai negali suktis tokiais sukiais kaip benzinas? Vien del to, kad dyzelis "leciau dega".

+ Reply to Thread
Puslapis 4 iš 5 PirmasPirmas ... 2 3 4 5 VėliausiasVėliausias

Bookmarks

Rašymo taisyklės

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • Jūs negalite redaguoti savo žinučių
Hostingas SERV.LT