Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Tai Nesusidurei su šia srytimi, todėl netechniskai viska aiskini, bet praeis truputi laiko ir viskas bus gerai.
Nematau as cia kazkokios problemos... Turbinos sukimosi greitis, kaip jau aptareme nuo sukiu nevienareiksmiskai priklauso, ir ramiai vaziuojant yra gana tolygus. Turbinai kenkia kai benzininiuose varikliuose uzdaroma sklende ir gaunasi lyg smugis stabdantis turbina. Bet siam reikalui yra ivairios sitemos, (bow) sumazinancios sia problema. Na ir siaip galvojant, koks turbinai skirtumas, kad jos sukimosi greitis nezymiai kinta?
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Cia tu sakai, kad sprendžiant is tavo isitikinimų turbinos greitis kinta nežymiai. Kiek žinau siuolaikinės sukasi iki 200000 aps/min o laisvos eigos metu tos apsukos tikrai nepasakysiu kokios bet gal kokiu sakykim 10000aps/min jei kas žino sakykyt. tai tik 20 kartu pakeisti apsukas yra nežymiai? tai tu pakeisk dyzeli laisvas apsukas nors 5 kartus, ir jos bus jau beveik ribinės.
Prasideda, "gal sakykim"
Imam dyzeli. Vaziuojam ramiai. Vadinasi turbina nesisuka maksimaliu greiciu. Turim kintama geometrija, kuri visa laika stengiasi palaikyti kuo didesni sukimosi greiti. Ir pati turbina yra gana inertiskas kunas kuris pats palaiko savo sukimasi. Nera sklendes kuri skaudziai stabdytu turbina. Reziume. Sukiai nekinta 5 kartus...
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Klystate. Netgi per paskaitas daug kas aiskinama neapibreztai, daznai, intervalai buna tukstanciai kartu. Kodel? Todel kad neimanoma sneketi placiomis temomis pasitelkinat skaicius. Kaip pavyzdi galima pamineti, kad seno dyzelio turbina "sukuria" tik 0,4 bar slegi, naujo dyzelio 1,5, o galbut kokios naglesnes versijos ir daugiau. Neimanoma zinoti visu siu skaiciu... O buvo kalbama apie bendrini varianta...
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
nu vyruciai jus ir uzsigazavote,smagu skaityti-prasom toliau ydomu-pasiskaitineti,daug ko nezinojau
tai jus parasykit iskart ir kas overboostas yra ir kaip pats slegis isiurbimo sistemoje reguliuojamas yra ir kam interkuleris reikalingas ir kas buna kai perdidelis ir kai permazas interkuleris + dar turbo duobe kas yra ir t.t. jei jau tiek gilinates kas turbinai sveika, o kas ne - beje jei teisingai turbina naudoti - ji turetu atlaikyti 2 variklius (tai yra du kartus greiciau susidevi varikliai nei turbina)
Ne durniai stato tas turbinas ir paskaiciuoja kad viskas butu ok kad ir drosi ta dyzeli 4500 apsukom.
Gi benzinuose varikliai isisuka ir iki 7000 apsuku ir kubaturos kokios - ir ka? o gi nieko laiko kaip turi buti ir tiek.
ne turbinoje sukimo momento esme o visoj variklio bendroj konstrukcijoj, ir jei norit kazka konstruoti eikit ir darbinkites i VW ar <B ar dar koki koncerna ir kurkit lipdykit, nes taip gaunasi kas gudresnis ir kita tik papizdavoti nori.
Nu va jau dar vienas diskusijos delyvis prisidėjo, as apie jokius orinius ir skystinius interkulerius neismanau, o jų turiai tai išvis mistika.![]()
Is kur cia toks pasitikejimas varikliais? Nera tokio dyzelio, kuriam tokios apsukos sveika butu. Lygiai taip, labai reta dyzeli verta smaugti iki tokiu sukiu. Nei benzinui sveika suktis 7k rpm nei ka. Yra isskirtiniu varikliu kurie aukstu sukiu bijo maziau nei kiti, bet cia jau gana reti variantai.
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Lemane lenktyniaudami Audi ir Peugeot dyzeliai tikrai sukami ne iki 2,5 rpm.
Ir važiuoja.
Kiek turejau tiek sukau,nes isnaudoju viska kas imanoma....Uzlinks pakeisiu kitu...O seip nesveika sukti iki raudono...Bet tam yra elektroniniai ribotuvai...Ir ju tarnavimas,priklauso netik nuo to ar suki ar ne....Plius yra variklio aptarnavimas,tai yra tepalai,ju keitimas laiku ir dar daug chemijos kuri praiilgina tarnavima....O uzlinko yra srotaiTaip,kad diskusi be galo
Sedam isijungem mage ir lekem,duobetais keliais
2007 Alytus SQ Entry 1 Pls.
2008 Alytus SQ Experienced 3ch 1 Pls.
2008 Kaunas SQ Experienced 5ch 1 Pls.
IPod
Nu cia tai "sauk briedi" kalbame apie kasdienines masinas, o cia ziu LeManas... Lenktynes... O kas idomiausia, ir tie dyzeliai nera grezami daugiau nei 4-5krpm ( Seat dalyvaujantis WTCC ) Po simts, formule sukasi iki 22krpm! Bet kiek laiko varikliai isgyvena? Dvi varzybas? 1000km?
Honda Accord CM1 -> Totally Stock
Galiu pasakyti, tik priklausomai nuo variklio pagrindiniu geometriniu parametru galima nustatyti variklio apsisukimu skaiciu, nes normalus kontroliuojamas degimas vyksta 25-28 m/s greičiu. Ir jokiame varyklyje stumokliai nebegioja greičiau kaik 30 m/s greičiu, nesvargu ar tuo metu vienas variklis sukasi 22000 aps/mis ar kaip koks stacionarus dyzelis kuris sukasi 1000 aps/min.
kleckai 78
as tikrai patikek uz bmw,bet kaip bobikei ziema su galu varomu?as pats turejau bmw,man tai smagu su galu-pabluditi galima,bet ji tuoj apsisuks ir plosis kur nereikia,nes zinau kaip vaziuoja,pedalo paspausti nebijo,o ziema bus del to bedu,todel galu varomos auto atkrentanors man noretusi....
butent, stabilumo kontrole neblogai pas juos veikia![]()
Jokia stabilumo kontrolė neisgelbės jei nemoki važiuoti. Su 99m M5 ant balos uzvažiavo draugelis ir mes tapome keleiviais, nes nuplaukė galas.
Bookmarks