taiva toks reikalas,zmonikei prireike auto,paieskomas neatsilupes-priziuretas 4golfas-keturios durys 1.9 tdi
868469975
Printable View
taiva toks reikalas,zmonikei prireike auto,paieskomas neatsilupes-priziuretas 4golfas-keturios durys 1.9 tdi
868469975
Yra 2 variantai!
autoplius.lt
arba
autogidas.lt
:D
O cia reiktu kreiptis, jei nepatiks dizeliuko arijos :D
vis dar reikia
pirma siulyciau neziuret i golf, jei zmonike nedaug vaziuoja arba negauni dykai dyzelio, neziuret ir i TDi.
o jei dar rimciau paziurejus, net nesiulyciau ziuret i skelbimus Lietuvoje...
galima plačiau kodėl iš ketvirto guolio nieko gero, ir būtent TDi?
kiek teko girdėt (daug draugų turi/turėjo) - visi labai patenkinti.
Jei dar placiau ziurint, tai dviratukas duotu didziausia nauda :D
Jo... tie golfiukai 5,5 litriuko valgo :rolleyes:
šiais laikais be mašinos, kaip be kojų.
nedarom OT.
Kas liecia garsa tai tikrai dekinga:D
na del garso tai jei maziausiai tai rupi su manim pasivazineja ir galva tuoj skaudeti pradeda,o 4 golfas todel jog reikia ekonomiskos auto,plius neabejoju,kad kaskur nespes sustapdyti :D,tad butinos pigios kebulo dalys :D pigus remontas-na gal kas zino geresniu variantu???masiniukas uzsakytas pas vezejus,bet kolkas padoraus pasiulimo nera
ps.saxai,buk geras-be demagogiju.ok?jau varginti pradeda ;)
dar žiūrėčiau į opel astra g. pigi eksploatacija, šitie modeliai jau neberūdyja. 2.0dti turi pakankamai jėgos ir ekonomiška.
žopelis lieka žopeliu, manau, dėl to, kad nesi jo turėjęs.
turėjau du žopelius gyvenime, susidariau nuomonę, kad mažiausiai galvos skausmo keliantis automobilis (aišku, priklausomai kokį nupirksi ir kaip eksploatuosi).
bet kaip sakant - jūsų valia.
o audi a3? nežinau kainų, bet manau golfui irgi alternatyva....
Su Opel atsargiai - 2007 m. kas Vokietijos metu auto? Atspejote... Va tau ir Zopel.
Tarp MB BMW VW - manau tai ziaurus pliusas.
nebesvaikim su tais metu auto..kas zopeli gamina? vokieciai. kas issirinko-vokieciai. sakyciau labai subjektyvu. beje lietuvoje kazkada lexus buvo isrinktas tautos auto. kiek jau musu tautieciu su tokiais vazineja?.. reziume - astra golfui tikrai neprilygsta. nei varikliais (dyzeliais), nei salono surinkimo kokybe, nei ergonomika..patvarumas golfo taip pat geresnis.
zopelis ir nuotraukoj rudyja:D o siaip vw ir detales pigesnes
atvaziuok pas mane ir i zmonos astra G 1.7 DTi 2000 m paziurek jei rasi rudi kurnors dugne ar pan is manes geras butelis ;)
tikrai labai patenkintas zmonos masina nupirkau pries gerus metus su kapeikom ( uz 9000 lt) - per 1.3 metu prasuko 30 tkm ir vaziuokles dar nelieciau, ji tokia pat paprasta ir pigi kaip kokios senos vectros - tai yra nera beveika kam gesti.
pakeiciau visus tepalus, dirzus ir t.t. savo rankom - priejimai paprasti ir nesunkus - detales pigios.
garso izoliacija nekokia, bet salone niekas nebarska su 195/65 r15 zieminem visai smagi - bnera kaip koks 2 golfas tarka, vasariniai 215/45 r17 jau vercia uzpakali pajudeti.
Bet iskaitant kad trasoje 5-5.5 ltr dyzelio. mieste ~6.5, vidurkis buna apie 6 ltr. tai kazko nereikia ir tiketis daugiau,
taip golfas grazesnis siektiek, bet astrai tokiu tiuningiuku (bodykit ir t.t.) lengvu yra kad golfui net pasislepti butu
beje vaziavimo kokybe panasi, o ir salonas pas golfa mano poziuriu niekuom neipatingas.
jei imti tu paciu metu masina tai golfas kainuos zymiai brangiau - o astra zymiai pigiau.
+ iskaitant kad zmonom dazniausiai uztenka ir puses gazo pedalo paspaudimo tai AG ir NM pasilieka paskutineje vietoje.
Siaip traukos atzvilgiu ir variklio patikimumo VW pasilieka priekyje, bet opel vaziuokle ir kaina geresne.
Kiekvienam savo ir t.t. + renkantis masina vazineti po miesta man asmeniskai butu privalumai dyzelis, automatas, kondiske ir pigus remontas nes visa kita dzn ir grozis masinos po geru metu jau dzn buna nes buna masina uzknisusi.
Beje Astros sedynes tolimoj kelioneje - kancia, VW golf ir ne ka geriau, isvis su tokia masina tik mieste tevaziuoti ir tiek nes uzmiestyje sakes.
Beje jei galvojat kad zmona vaziuos nedaug km - tai pamirskit - prasuks daugiau uz jus, nes taip jau yra as ir galvojau kad ~10 000 km ir viskas o pasirodo ir 25 000 km prasuko ir niekur nevaziuodama toli.
P.S. anadien ir drauga sutikau - pasiemes zmonos astra G 2.0 DTi laksto ir patenkintas, o savo BMW X5 3.0D prie namu palikes - sako uzkniso tie kamsciai ir centre nera kur pastatyti to X5 ir kuro sako asaras naudoja astra, nors krizes metu zmogus uzdirba nuo 10 000 lt. bet skaiciuoti visi mokam.
sutinku su klecku, as irgi uz astra!!! islaikyti tikrai pigiau...ir patvarios masinos tikrai...su kiek zmoniu pasneku, tie 2.0d motorai negenda, niekas nesiskundzia...pavaziavau, traukia taip pat, kaip tas 1,9 tdi...jeigu masina buvo dauzta, rudys ir ta astra,ir tas golfas, nieko nepadarysi, bet jei pasiseks nupirkti gera masiniuka, bedu nebus. Aisku, svarbu vaidmeni vaidina ir marke, nu tikrai daug kam "geda" vazinet su opeliu.Nupirksi naujesniu metu audi a3, pavargsi vaiskodamas po parduotuves ir pirkdamas sarnyrus...jie tikrai nepigus...nu nedadarytos vaziuokles audi a4, a6(kiauliu), naujesniu metu a3.Del golfu nezinau kaip ten kas.
labai aciu uz informatyvia ir motyvuota nuomone,na siandien kai vazinejome dviraciais siuliau sy varianta,sakiau jog forumieciai siulo astra,na kolkas iki rudens nera mirtinos buitinybes del auto,bet jei iki to laiko padoraus golfo nerasime,tada manau teks ziureti i astra nes daugiau alternatyvu nesimato,jeigu laikytis tu paciu kriteriju
Variklis gerai astru bet siurbliai kas 180 aina i pavesi,ir detales golf pigesnes...yra visokiu niuansu ilgai tektu vardint....as pasirinkau Golf.....
Nera tu Opeliu varikliai geri - VW 1.9 TDi valdo (100% geresni), o del detaliu - VW GOLF 4 tikrai galiu pasakyti kad nera pigesnes uz Opel Astra G.
abi masinos neblogos, pripazinkim ekonomine klase - taip kad nenorekim komforto ir kokybes didelios, islaikymas abieju masinu salyginai pigus.
Paprasciausiai tu paciu metu Opelis kainuos 500 euru pigiau ir tiek.
O kad siurbliai "lekia" deja visiem dyzeliam jie "lekia" - nenori tokios problemos tureti - perki benzina.
paprasciausiai priestai rasiau ka esu isbandes ir tiek.
tuo metu (pries 1.5 metu) kai pirkau Astra G 2000m. 1.7 DTi uz 9000 lt.(pasitaike pigiau) - VW Golf 4 1.9 TDi kainavo nuo 14000-15000 lt.
Taip kad pasirinkti buvo nesunku (kaina savo padare) - siuo metu pirkciau ta kuri rasciau geresnio stovio ir geresne kaina, nes kainos tikrai skiriasi tik ~500 euru.
kleckai o kaip tau atrodo uz ka mokomas tas kainu skirtumas? kaip ir audio taip ir sitoje vietoje pinigai mokami uz kokybe, uz nors ir varda, bet tikrai uztarnauta.
pontifikai kur tu mk4 radai aliuminio vaziuokleje?
http://www.ultimatespecs.com/index.p...3246,3116&do=1
Nesusilaikysiu neisikises... Taip, opelis patikimas, naujesnis uz ta pacia kaina ir t.t. BET jis niekada nebus toks "vokiskas" kaip golfas. I golfa atsisedes pasijunti vos ne aukstesnes klases masinoje. Malonios medziagos, grazi stilistika, patogu ir apgalvota (kalbant apie vidu). Astroje, deja, tokios apmosferos nera. Net geriausias salonas (GSI) su visais navarotais, oda, elektra ir t.t. bet nejunti tos kokybes kuria justum gerokai kuklesniame golf salone.
Turguose, ieskant golf'o "einamiausias" variklis sis TDi
O opeliui su dvilitriniu dar toli iki jo 2.0 DTI
Noriu pasigynčyti dėl to, kad golfas yra geresnis medžiagu kokybe. Tik pas VW it Net Audi lupasi rankenos, jungikliai, o dėl vidaus dizaino tai skonio reikalas. Man sedėti yra patogiau opelyje nes ten zemesne sedejimo pozicija, o golfe sedima auksciau. O kad VW tdi yra geresnis tai sutinku, bet nevisi vazineja butent su tdi. Kainos ir daigto santikis yra palankesnis astros naudai.
pirkit skoda, bus geras vw tdi variklis, detales pigios, laiko gerai, tik jau komforto didelio nesitikekit. Jeigu reikalingas darbinis arklys, tai cia geras pasirinkimas.
Su skoda yra siokia tokia problema - ji neturi modelio atitinkancio golf. Fabia gerokai mazesne ir kuklesne, o octavia kiek perdidele moteriai po miesta sukiotis. Asmeniskai vairuoju skoda fabia universala. Tarp tuo metu gamintu masinu nelabai matau alternatyvu. Nes masina salyginai maza, bet tuo paciu turi nemaza bagazine ir paknakamai vietos priekyje. Budamas 1.95m neturiu net iki galo sedynes atsistumti. Taip pat galeciau pagirti varikli - 1.9 TDI PD pakankamai smagus mieste ir uzmiestyje. Vidutines kuro sanaudos, malantis daugiau po miesta (panevezys), kartais ir ne visai ramiai telpa i 6 litrus. Uzmiestyje nelekiant iki 5 litru. Papeikimo nusipelno tik pakaba - ji gerokai zemesne nei atrodo. Gana kieta, o kai masina gana auksta ir siaura, tai nera labai stabili...
na buvau katik aiksteleje,paziurinejau golfa ir kelias astras,na jo kaina priimtinesne butu astros,bet tikrai aergonomika geresne pas golfa,na kaskaip jauciasi kad sedetum naujesniame kadete ir tiek,na nelimpa opeliukas,nesakau kad prastas auto,bet golfukas kaskaip mielesnis sirdziai,ir varikliai vw geresni,nes jauciu kad paciam taipogi i zvejyba teks pavaziuoti tai man vw varikliukas manau bus primtinesnis :D,o jei dar su raudonom raidem papuls...tik va rasti padoru sunku,geras (saliginai aisku)kainuoja vos ne 4000 na 3700 butu galima imti,bet tiek uz golfuka manau daugoka,tenka laukti iki rudens dar laiko yra gal koks variantas islys,jei kolegos kur koki uzmatysite duokite zinoti ;)
o gal ir astra kokios geros komplektacijos pasimaisys-verta pamastyti
Tokiomis sanaudomis beveik visi "didziuojasi" kas su 1.9 TDI nuo 199x m iki 200x m...
mano nuomone Golfo kaina perlenkta ir stipriai 4000 euru tai kosmosas kai uz toki kibira
uz tokias babkes tik BMW 320 ~2000m. visais atzvilgiais bmw laimi o ir islaikymas tas pats s... kai 4 golfo.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-210730
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-193449
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...-320/id-172189
Dizainas super 3 bimbaliuko, vaziavimas ir visa kita irgi super. dyzelio 6-7 litrai.
Daug moteru vazineje su 3 ir pastatu ir beje puse metro masina ilgesne tai ne katastrofa (jei dar tiek bus cm)
Jeigu tas 1,9 tdi stovi pasate tai jokiu problemu 7 litrus pasiekti.
nereikia pasaku bratkis po Klaipeda malasi su pasatu 00m su 81 kw ir ne kamsciais ir 7 litrai stovi kaip ikalti, Vilniuje 100% bus ~8 ltr. jei vaziuoti normaliai, o ne miegant.
i uzmiesti isvaziavus yra atsigriebiama ir tiek 100Km/h 5-5.5 ltr, 120 - 6-6.5, 140 - ~6.5 - 7 ltr. tai pasivazinejus po uzmiesti bendras vidurkis ir nukrenta kad butu apie 6.5-7 ltr.
plius uzdek kokias 235/45 r17 ar kokius r18 ir paziuresim kaip po Vilniu (vien tik po Vilniu ir jokiu uzmiesciu i bendra vidurki) su 7 litrais nestabdydamas pasivazinesi dienos metu.
Pas mane fordas Monde 20tdci 96 kW, uneversalas. dabar po vilniu ir apylinkes malantis kaip visi tai 7,3-7,5, bet jei truputi kamsti pastovi dar paspaudi 8-8,5.
Spėk kiek ima važinėjant Jaguaras Xj 8 4,2 motoru 2004 metu. trasoj iki 120 minat ir po miesta važiuojant 50% ir 50% užmestyje.
Panasiai trasoj 8,5-9, o malantis po Vilniu apie 12-12,5.
Patikėk zinau 16 yra jau pasiekimas. o realiai daugiau.
Buvo kalbeta apie UZMIESTI. Uzmiestyje, normaliu rezimu, Panevezys - Kaunas 4.8 l/100km. Vaziavimo greitis 110-115km/h + keli lenkimai kur pedalas iki metalo.
Mieste, labai nesiraunu, pavaras mazdaug ties 2krpm jungiu, tiesiosiose vaziuoju apie 60 ketvirtu begiu su 1.5krpm. Tai cia kaip pensininka uzskaityti ar ne? Aisku, mano tevukas, su panasiu varikliu mieste ir 7l padaro. Bet jis daznai uzsuka iki 2.5krpm, ir taip smagiau spustelna. Bet kam to mieste reikia...
na variklis idialus ir t.t. bet vaziavimo laikas ir budas daug ka nusako ;)
jei tau 7 ltr tai kitam ir 8 gali buti maza + visokios klimos ir t.t. dadeda savo.
Pasivazinek tik kamsciu metu i darba ir atgal po Vilniu arciau centro ir paziuresim kaip sutilpsi i 7 ltr ;););)
Man po klp vazinejant su audi 2.8 uztekdavo 11.5-12 ltr benzino, o po Vilniu (menesi teko pagyvent) pasitrainiojus vidurkis - 15 ltr. :eek: nemazai kamsciu aplankydavau.
Taip kad jei KLP su VW passat 1.9 TDi 6.5-7 ltr. tai Vilniuje drasiai ~8 ltr.
ir isvis koks skirtumas - ne viena masina nevaziuoja ant oro ir tas litro ar dvieju skirtumas daznai atsiranda del padangu dydziu, kojos sunkumo, ir kamsciu ivairiu - del ko galiu sutikti tai vaziuojat ~100 km/h su pasatu ~4.5 ltr - 5.5 ltr kuro atsizvelgiant i padangas ir oro salygas (kai lyja zymiai daugiau sueda del pasipriesinimo padangom) o tai yra tikrai mazai kaip tokiai karviai, beje gan prastos kokybes masinai
Vaziuokle uzknisa su savo amzinu gedimu, dirzeliu pakeitimas kaip kosminiam laive, salono medziagos palyginus su Audi, BMW, MB kaip pas kibira - golfo lygio, daugiau kaip 120 km/h variklis baisiai girdetis salone pradeda, stipresnis vejas - jauciasi pro gumu tarpelius vejo prasvilpimas labai lengvas (bet pas koki BMW 5 e39 nieko tokio nera)
Karoce liaudies vezimai tie pasatai ir golfai ~2000 metus - geriau jau sena MB W140 nusipirkti nei toki drunduleta.
Pas mane 99m 19 tdi 66kw 210 nm Ratai 17 45,225 tai mieste pagrindas vazineju,tai 6 l
Mano 2008 octavia 2.0 TDi su mechanine deze ir 16/55/205 ratais neisvaziuojant is miesto ~8L/100km :( jei islendu i trasa tada ~7L/100km
Pensininko rezimu vaziuojant i kauna geriausias rezultatas 5.7-5.8L/100km
idomiausia kad bmw islaikymas tiek pat kiek ir golfo kainuoja:) kleckai uz golfo kaina bmw gausi tolygu nuvarytam arkliui su pliku ispildymu
Jei dyzelio nesuki iki 2,5 rpm tai pensininkas, 3 rpm tai važiuoji normaliai, iki 3,5 jau greiciau gaunasi.
Labai jokinga :)
Tai kad dyzelio max sukimo momentas yra dazniausiai tarp 2-3k rpm, tad sukti auksciau kaip ir nelabai verta...
Nevisada važiuojama tik ant sukimo momento, todėl ir gaunasi kad reikia pasukti, o sukimas iki 2 ar truputi daugiau dazniausiai baigiasi greitesniu turbinos devejimusi.
Po persijungimo i aukštesne pavara apsikos neturi kristi zemiau sukimo mom. polkes.
Pirma - turbina neisijungineja ir neissijungineja, ji dirba nuolatos, tik yra tam tikros apsukos (siaip jau kiekvienu begiu vis kitokios) prie kuriu pasiekiamas maksimalus NUSTATYTAS slegis. Jei cia jums isijungimas tai labai klystat, jusu automobilio isiurbimo sistemoje sukuriamas nustatytas slegis.
Siaip nesutinku su tavo (muzotonai) nuomone ir manau tikrai, kad ji yra klaidinga del pavaru perjungimo ir tt, taciau manau tema ne apie tai ir siaip jau labai blogas busiu :D
paieskojes gali rasti labai normalu varianta o skirsis 500 euru kaina, o apie vaziavimo kokybe ir medziagu kokybe VW golf pasislepti o jei galvoji kad BMW brangiau remontas tai labai apsirinki kainuoja detale keliais lt brangiau bet ir laiko ilgiau.
BMW dizainas ir stilius visa galva auksciau uz golfa.
Ir visi VW savininkai tik ir varo ant BMW ir MB deliu kainu o patys nei yra tureja tokiu nei zino kiek kas kainuoja - turejau golfa 3 tai suremontuoji ir ziuri kad vel ta pati turi keisti - nusipirkau BMW - pakeiciau detale ir pamirsau kad ji reike vel keisti.
Beje BMW varikliuose grandine stovi VW dirzelis kurio keitimas nepigus, vaziuokliu orginaliu detaliu kainos vienodos, uz komforta - BMW +, uz Dizainas - BMW +, uz Kokybe - BMW+, uz stovejima ant kelio BMW +, kaina manau labai jau panasi ~500 euru, kuro sanaudos bus l panasios ~1 ltr BMW daugiau bet uztat ir smagiau
sukimo momentas geresnis ir prie mazesniu apsuku.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1186.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12376.html
Va 4200 euru - Lietuvoje neaksplototas borto kompiuteris, kablis, ABS, ASC, SRS, OBC, sildomi veidrodelej, Webasto (autonominis sildimas), tikra rida ira 156000 km.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange...lase/id-120928
Tai ne geriau puolam ir perkam VW Golf uz 3700-4000 euru kaip pats pirkejes sake.
Va jei zmona sakys kad perdidele ir t.t. tai jau cia kitas reikalas, bet jei limpa tai uz tuos pinigus tikrai geras pasirinkimas.
Stai jums 1.9 TDI (81 kw) kw ir nm kreives (standart ir po chip'o)
http://www.ricci-concept.com/GRAPH%2...%20110-140.jpg
pasiziurekite kur yra nm max bei jos kilimo diapozonas. Didziausia trauka jus turit butent toje atkarpoje kai nm auga iki max.
Siaip as sau ziureciau BMW, zymiai didesnis konfortas, zenkliai geresne garso izoliacija ir tt.
Taciau is esmes tai labai skirtingos masinos: pradedant nuo, kad viena varoma priekiu, kita galu. Kad ju remonto kainos panasios nenoreciau sutikti, nes golfo remontas tikrai yra gerokai pigesnis (tiek vaziuokles, tiek variklio, tiek jei reiktu ir isores).
Jei sau dar kadanors ziureciau dyzeli panasiu metu, ieskociau tik 1.9 tdi (81kw). Jokiu PD. Jei nori tinkamai priziureti masina, tai su 81 kw bus zymiai paprasciau ir net pigiau. PD turedamas turi pilti tik joms pritaikytus tepalus, kurie kainuoja zenkliai brangiau, be to sis motoras jautresnis kuro kokybei.
Siuos dalykus sakau nes siuo metu vazineju su 1.4PD TDI, drauges sese su 1.9 TDI (66 kw), drauges brolio zmona 1.9 TDI (81kw uzcipuota), drauges brolis 2.0 PD TDI (uzcipuota). Visos rieda ant spalvoto kuro ir visos remontuojamos paciu musu.
Pats paprasciausias ir maziausiai parkiu keliantis variantas yra 1.9 TDI (81kw) (jam jau sviecia apie 400k km rida, apie puse jos ant spalvoto kuro ;)).
Daugiau nesiplesiu, tik pabaiga - Golfas paprastas, ekonomiskas variantas.
BMW komfortiskas ir pan.
As jau prisistatysiu jei kas nezino As esu Mirka.
Jeigu nori kabinėtis prie žodžių pyrmyn. as žinau, kad turbas visa laika sukasi, tik kada yra išvystomas mak. sukimo momentas tada turbas pučia slėgi, tai ir yra isijungia, o kad tu nejuskini arba nusileidi i mazesnes apsukas tas slėgis krenta ir tai yra turbas issijungia. Jeigu kalbeti apie mersus kompresorinius ten kompresoriu valdomas mova ir isijungia kad areikia.
nu duoda vaizdu liaudis:eek: paziurek kiek kainuoja konkreciai tavo duotu palyginamu masinu stabdziu diskai, amortizatoriai ir siaip nusneki stipriai;) kainos skiriasi bmw nenaudai ir ne dviem litais;) beje nieko sau palyginimas ir bmw motoro gyrimas, kai lyginama 100kw bmw ir 81kw vw:D
Vel neaiskiai parasyta... Turbinios pucia visa laika (neteisinga sakyti, kad tik ties sukimo momento maksimumu). Tik esant zemesnems apsukoms/mazesnei variklio apkrovai turbina sukasi letai, nesukuria didelio slegio, tad, negirdime svilpimo nejauciame traukos. Kai turbina isisuka (didelesnes apsukos, apkrautas variklis) tada jau didesnis slegis sukeliamas. Siolaikines turbinos (naudojamos dyzeliuose nuo legendinio TDI laiku) yra kintamos geometrijos, kurios visa laika "stengiasi" kad turbina suktusi kuo greiciau ir sukeltu didesni slegi. Tokiuose varikliuose jos jas galima justi jau nuo 1.5krpm ir zemiau.
Nori aiskiau tai prie čipavimo dadėl turbinos lėgio priklausomybe nuo apsukų ir apkrovos ir tada galime testi diskusija. O prie koku apsuku reikia perjunginėti pavaras tai kiekvieno asmeninis reikalas.
pastebejimas zavui, gera ir gerai veikianti turbina nesvilpia :)
Kaip galima bendrai sakyti? Pas sena TD bus vienas slegis, pas nauja su 200ag bus dvigubai didesnis ir t.t. Zemas slegis - laisvi sukiai. Turbina sukasi, bet sukurimas slegis artimas nuliui. Turbinos greitis daug (kelis kartus) mazesnis nei maksimalus. Ausktas slegis - maksimalus. Priklauso nuo turbinos, variklio programos ir t.t.
Todėl, kad kiekvienas variklio modelis yra derinamas su tam tikra turbina. o tavo pateikti grafikai kuriose yra nurodytas dujus srautas, bet jis nėra šiuose grafikuose tesiogiai susietas su variklio apsukom.
jei mirka cia taikei man, tai pasipizdavot tikrai nesiekiu ;)
o siaip pamastymui, kas vyksta turbininio automobilio isiurbimo sistemoje, kuomet vaziuojame ramiai, t. y. nei greitejame nei letejame? Nuo turbinos iki oro isiurbimo kanalu turime + slegi ar vakuuma?
Esme yra ta, kad realiame gyvenime, turbinos slegis nera vienareiksmiskai priklausomas nuo sukiu (juk visa laika nespaudziame akseleratoriaus iki dugno), ypac kai naudojamos kintamos geomtrijos turbinos. Galima vaziuoti ramiai, ir turbina "vos pus" ir galima tais paciais sukiais minti ir tureti "dideli putima"...
Tiksliai neatsakysiu kaip su siais procesais dabartiniose varikliuose, bet jei važiuoji be apkrovos beveik riedi tai gali buti nedidelis vakumas( jeigu tai benzininis variklis) o dyzelyje tai atmosferinis slėgis. Bet nauji dyzeliai kur turbas puciai 3 atmosferas. turbut taip nebus ten turėtu buti jau kaskoks slėgis.
Sita as suprantu, tesiog jus pradėjos irodynėt, kad sukant iki 2 rpm ar 2,5 rpm normaliai paspaudus gaza perjungus bėgi i aukstesni turbui vienodai, o as sakiau, kad nėra jam gerai po kiekvieno perjungimo vėl isisukineti ir sukurti darbini slėgi ir dėl to jis labiau dėvisi.
Tai ir galios grafikas bus visai kitoks jeigu kalbesime apie puse gazo paspaudima ar panasiai.
Jei benzine vakuumas (nedidelis) ar dyzelyje, kuris siurbia ora (kaip dulkiu siurblys) neturetu buti vakuumas? Kuris drasesnis pabandykit :D isimti oro filtra, prideti ranka prie skyles ir paprasyti zmonesles kad gerai pagazuotu. Jei ranka trauks - vakuumas, jei pus - slegis :D
Tai Nesusidurei su šia srytimi, todėl netechniskai viska aiskini, bet praeis truputi laiko ir viskas bus gerai.
Nematau as cia kazkokios problemos... Turbinos sukimosi greitis, kaip jau aptareme nuo sukiu nevienareiksmiskai priklauso, ir ramiai vaziuojant yra gana tolygus. Turbinai kenkia kai benzininiuose varikliuose uzdaroma sklende ir gaunasi lyg smugis stabdantis turbina. Bet siam reikalui yra ivairios sitemos, (bow) sumazinancios sia problema. Na ir siaip galvojant, koks turbinai skirtumas, kad jos sukimosi greitis nezymiai kinta?